endelig!!

Så bra :) jeg har kjent en del romsteringer og spark de siste ukene, men kjenner fortsatt ikke veldig tydelige spark. Helt greit egentlig, slekter han på faren sin så kan han vel knuse meg innenfra :p

Kjenner enda ikke tydelige spark.. Tror jeg har kjent liv en stund, men savner enda de tydelige sparkene! Håper de snart kommer! Har morkaka bak så burde vel snart kjenne det! Er 18+4

Har også morkaka foran, og har kjent skikkelig tydelige spark siden 20+4 ca :) Kjennes ikke på utsiden ennå, med mindre han sparker på akkurat riktig plass, da kjennes det såvidt :) Det er en herlig følelse!

Kjenner det om hun sparker ut på siden, og rett bak navelen. Men kjenner mest romstering. Synes egentlig hun er ganske så snill og rolig jeg. (bortsett fra når hun skal presse på urinblæra da :p). Kjenner ikke utvendig enda, er 22+4 - og tipper at det er en stund til jeg kommer til å gjøre det. *ekstra padding*

Kjenner masse spark over alt, begynner når jeg er rolig. Trygg og deilig følelse! Føler ikke ronsteringer eller åling som noen sier.. Men skikkelige "plopp" hver gang hun sparker ;-) Kjent liv siden uke 17, utenpå fra 19 uker. Førstegangs :-)

Kjenner veldig mye både spark og romstering inni magen. Jeg mener å ha kjent på utsiden også, men sambo er usikker på om det var det han kjente. Er 20+1 og har morkaken foran jeg også.

Kjenner nada! 20+4, førstegangs med morkaka foran. I grunn klart å slå meg til ro med at det kommer til å ta tid. Men på samme tid utålmodig..

Nå kjenner jeg masse hver dag, flere ganger daglig ❤️ er nå 23+4 og det startet ikke før mellom uke 20-21, så jeg ventet veldig lenge til og være 3. gangs gravid... Nå storkoser jeg meg ❤️:)

Nå kjenner jeg masse hver dag, flere ganger daglig ❤️ er nå 23+4 og det startet ikke før mellom uke 20-21, så jeg ventet veldig lenge til og være 3. gangs gravid... Nå storkoser jeg meg ❤️:)
Det er mitt godt å lese:) jeg skjønner ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Lest alt om fiskehaler og bobler som sprekker. Jordmor sa at jeg ville nok kjenne noe nederst i magen først.

Hvordan kjenner dere etter? Ligger dere stille, venter og konsentrerer dere? Jeg kjører på som vanlig..

Nederst i magen..3.gangs. og kjenner om h*n snur seg :) kjent et spark på utsiden;) 20 uker imorgen.

Når jeg prøver å konsentrere meg kjenner jeg ingenting, men plutselig (særlig hvis jeg sitter fremoverbøyd) kan jeg kjenne noen dult. Ellers kjenner jeg nok det som de fleste kaller romsteringer, som sikkert er når han snur seg, men hos meg så kjennes det mer ut som vibrering/dirring i underlivet. Spesiell følelse. Kjente liv ca i uke 18-19. Nå kjenner jeg liv hver dag. Er 20+1 i dag og har livmor på bakre vegg.

Kjente plutselig et spark nederst på magen både innvendig og utvendig, mellom veke 20-21. Etter dette kunne eg kjenne at babyen rører seg, og han sparker kvar dag. Både skummelt og kjekt at det er eit menneske inni magen som lever sitt eige liv. Er førstegongs og har morkaka bak :-)

Er 18+5 og venter enda på bevegelser og spark:( har ikke kjent noe som helst som jeg vet

Førstegangs og morkaka på fremre vegg. Altså foran

Å, så deilig å kjenne tydelige spark :-) gratulerer! Fineste følelsen som finnes!

Jeg kjenner også tydelige spark, også på utsiden. Kan også se at magen beveger seg når hun sparker :-) Er 19+4 og førstegangs. Begynte å kjenne tydelige spark onsdag forrige uke. Hadde kjent romstering, men jeg var usikker på om det egentlig var babyen. Kjente det på utsiden samme dagen, så da fikk samboer også kjenne - heldigvis.
Har en veldig travel jente i magen :-)

Det er mitt godt å lese:) jeg skjønner ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Lest alt om fiskehaler og bobler som sprekker. Jordmor sa at jeg ville nok kjenne noe nederst i magen først.

Hvordan kjenner dere etter? Ligger dere stille, venter og konsentrerer dere? Jeg kjører på som vanlig..

Jeg har kjent spark daglig i ca en uke, men glemmer fremdeles stadig at jeg er gravid :-P Nå er det hun som minner meg på det, særlig når jeg sitter eller ligger. Prøver aldri å "kjenne etter", de gangene vi har prøvd det for å få sambo til å kjenne sparker hun ingenting :-D Føles som noen poker meg i magen innenfra, aldri følt noe fiskehale eller sommerfugler jeg! ;-) Du kjenner det nok snart, og har en stor og gledelig oppdagelse foran deg <3 <3

Back
Topp