Endelig vår tur

LilleGull1517

Forumet er livet
Junibarna 2015
Sommerfuglene 2017
Ja nå er det bare få timer til vi skal på tidlig ul :) Vi er veldig spente begge to! Jeg er i tillegg litt nervøs etter å ha lest om alle her inne som har mistet :( Første graviditet, så jeg vet ikke hvordan det skal kjennes. Er veldig ydmyk nå, håper alt jeg kan at dette går bra.

Det er forresten veldig greit å kunne gjøre dette på kvelden. Slipper å ta fri fra jobben i en så tidlig fase :)

Dette går så bra skal du se! Kos dere og nyt synet!

Det var jeg og, men det gikk så fint så, ingen grunn til det ikke skal gå bra :) lykke til og kos deg, missunlig :) :)

Jeg har det på akkurat samme måte som deg. Vi skal på ul om en uke, jeg håper virkelig at alt er bra, men tar ingen ting for gitt. Det har ikke vœrt noe som tyder på at det ikke skal gå bra, men jeg kjenner jeg blir mer og mer nervøs ettersom ul-dagen nœrmer seg.
Lykke til i dag! Krysser fingrene for at alt står bra til <3

Det gikk kjempefint :) Er så takknemlig! Lille trille hadde gode hjerteslag som vi både fikk se og høre :) Nå gikk det mer opp for meg at det bor en liten en i magen :) Var 8+1 som jeg trodde. Takk for fine oppmuntringer! Vi koste oss masse. Håper dere får samme opplevelse som meg <3

Back
Topp