Endelig? Test

Samboer sa at han ikke vil prøve videre etter dette er pver, følte det va motsatt av det jeg trengte å høre, så å få blødning å beskjed om så lav hcg ta men skikkelig fall i humøret for jeg ønsker å bare prøve igjen å igjen, samboer hører ikke helt på meg hvor normalt dette er å miste så nå vil han ikke mer for *det dør bare uansett* skikkelig slag i magen for meg følelsesmessig
Uff da. Kanskje han trenger litt tid til å tenke over hva som har skjedd og ta det litt mer inn over seg. Det er ikke uvanlig å miste tidlig i svangerskapet, men kanskje det allikevel kom som et sjokk for han. Prøv å støtt hverandre og snakk om det når ting får roet seg litt
 
Anbefaler å teste senere, for du har hatt en streifer/kjemisk som er ganske vanlig. Ofte kommer mensen bare litt senere av de, og man vet ikke at det skjer. Min gyn anbefalte å vente til minst 2 uker etter at mensen skulle komme, for å unngå de kjemiske.
stort sett ved kjemiske så er noe galt med egget, eller noe skjedde i sammensmeltingen.
Vi har en frisk datter på 2 år og 4 mnd, men hadde noen kjemiske før det klaffa.
 
Back
Topp