junibebi89
Gift med forumet
Endelig var det min tur!
Det var godt å endelig bare få kommet inn til timen min! Etter så lang venting og surring!
Det var en jordmor som tok ul denne gangen og ikke en lege. Men hun var veldig hyggelig og jeg fikk 6 bilder
. Alt var i orden med min og vår lille baby
. Den var så søt!! Hellemåne! Også så stor den var blitt siden sist! Hadde skikkelig hodeform, ryggrad og bein og alt
. Alt var friskt og fint av organer som hjerte, nyrer, hjerne og bein og greier
. Morkaken lå fint og vanlig til
.
Da jeg spurte om kjønn sier hun; jeg er ganske sikker på det er jente! Og da er jeg på 90 skalaen altså! Og jeg lille masa bare ja.. sånn 92 prosent sikker eller hva? Nei heller 98!! Så fikk jo helt bombesjokk! Og vet ikke helt hva jeg skal tro..? Hun forrige jeg hadde var jo lege med mange års erfaring; og følte hun var mye mer konkret og sikker på ting da jeg spurte.. hun her kunne liksom ikke svare helt på hva baby drev med når jeg spurte osv.. hmm... legen på ul uke 12 sa jo hun var nesten heelt sikker på gutt! Jeg er helt forvirra! Jeg MÅ ha 3D ul nå altså....
Ellers så synes jeg selv at den smattet en god del
?? Og suttet på tommelen tror jeg<3. Også tok hun/han seg mye til ansiktet med begge hender hele tiden
. Sparket litt
. Var ganske rolig vil jeg si, veldig kontrollerte rolige bevegelser , ikke masse sprell
.
Men hadde jo blitt veldig glad om det var jente da!
. Det var det jeg helst ville ha
. Men vet ikke hva jeg skal gjøre med klær og farger eller noe :s :s :s. Hva tenker dere?
Det var godt å endelig bare få kommet inn til timen min! Etter så lang venting og surring!
Det var en jordmor som tok ul denne gangen og ikke en lege. Men hun var veldig hyggelig og jeg fikk 6 bilder
Da jeg spurte om kjønn sier hun; jeg er ganske sikker på det er jente! Og da er jeg på 90 skalaen altså! Og jeg lille masa bare ja.. sånn 92 prosent sikker eller hva? Nei heller 98!! Så fikk jo helt bombesjokk! Og vet ikke helt hva jeg skal tro..? Hun forrige jeg hadde var jo lege med mange års erfaring; og følte hun var mye mer konkret og sikker på ting da jeg spurte.. hun her kunne liksom ikke svare helt på hva baby drev med når jeg spurte osv.. hmm... legen på ul uke 12 sa jo hun var nesten heelt sikker på gutt! Jeg er helt forvirra! Jeg MÅ ha 3D ul nå altså....
Ellers så synes jeg selv at den smattet en god del
Men hadde jo blitt veldig glad om det var jente da!