Endelig OUL!!! :)

Hehe kanskje vi hadde hun samme på ultralyden.. Hun var veldig usikker og sa at det kanskje kunne være ei jente (og vi fikk også høre gutt på tidlig ultralyd så er ganske forvirret).. Blir nok å bestille en ny ultralyd privat til på oss snart:)

Ja hmm.. vurderer det så sterkt nå! Men søkte på nettet og det hender jo de tar heftig feil på 3d ultralyd og jo, hjælp.. :(. Men hun sa det var gutt på hun som var før meg forresten.. hmm

Gratulerer med vel overstått oul! Herlig at alt gikk fint til slutt!

I uke 12 er det jo veldig tidlig for å kunne se kjønn. Da vi var på tidlig ul 12+3 sa gyn at han ikke kunne se kjønn da. Jeg ville stolt på jordmor på oul. Men du kan jo fikse en privat ultralyd for å være sikker :)

Dumt å kjøpe for mye rosa/blått om du ikke er sikker på kjønnet. Jev tenker at du enten må safe med nøytralt og kjøpe farger etter fødsel, eller så drar du på privat ul. Men helt sikker kan man vel aldri være før den kommer ut ;)

Aner ikke hva jeg skal gjøre nå :p. Æsj jeg som liker å ha stålkontroll på alt vettu haha :). Ehmm.. her får jeg jo ikke det. Leste om flere nå som får beskjeder om feks gutt på alle ul og så plopper det ut en jente... kanskje jeg bare skal la det være... men er jo kontroll freak da så klarer vel ikke la være.. og jeg har jo baaee sååå lyst til å kjøpe enten masse rosa, grønt eller blått.. snufs.. blæ! Jaja.. mye uventa ting med å være gravid! Tror det er litt viktig for sånne som meg å prøve å "miste kontrollen" litt.. gugg... kan jo kjøpe blått og rosa da... hjelpe meg:p. Det viktigste er jo at den er sunn og frisk absolutt er eeevig takknemlig for det! Men.. dere skjønner sikkert..

Gratulerer med overstått oul :) ❤️ Har du lyst og ikkje minst råd til å ta ny ul så ville eg gjort det, super irriterende å ikkje være sikker på kjønn ;)

Gratulerer med en frisk liten baby♡

Det er jo alltid en risiko for å få vite feil uansett hvor sikker legen eller jordmor er. Min venninne var på ul på 2 sykehus samt oppfølging annenhver uke men ut kom fremdeles motsatt kjønn av det alle sa. Og ungen er ikke så gammel. Min mors venninne i Oslo hadde 3D, 4d og 3ul men hjalp lite det. Jordmor på oul sa at hun hørte om et tilfelle i mnd ca. Så full sikkerhet og kontroll får du nok ikke uansett antall ul ;)
Og hva så om Tine må gå i litt blått eller Oscar har en rosa bukse hjemme? Du får jo garantert mulighet til å gi bort eventuelt ubrukt tøy i barselgave til venninner osv :)

Det er jo alltid en risiko for å få vite feil uansett hvor sikker legen eller jordmor er. Min venninne var på ul på 2 sykehus samt oppfølging annenhver uke men ut kom fremdeles motsatt kjønn av det alle sa. Og ungen er ikke så gammel. Min mors venninne i Oslo hadde 3D, 4d og 3ul men hjalp lite det. Jordmor på oul sa at hun hørte om et tilfelle i mnd ca. Så full sikkerhet og kontroll får du nok ikke uansett antall ul ;)
Og hva så om Tine må gå i litt blått eller Oscar har en rosa bukse hjemme? Du får jo garantert mulighet til å gi bort eventuelt ubrukt tøy i barselgave til venninner osv :)

Et veldig godt poeng! Det kan jeg jo om jeg ikke klarer å vente 2 mnd til 3d ul:). Kjøpe og så evt gi bort det ene.. :)

Gratulerer så mye :) Meget sannsynlig at det er ei jente du venter, de kan se veeeldig ut som gutter i uke 12.

Back
Topp