Endelig klaffet det igjen!! :-)

trallemamma

Gift med forumet
Etter prøving siden mai/juni i fjor, en MA/SA, og mer laaang venting og prøving, ser det ut som at jeg er gravid igjen!!!!! JIPPI! Og litt redd er jeg jo også... Så symptomer: *bring it on*, jeg er klar! Håper feks på kvalme... (det kom ikke da det gikk galt), nattsvette, magesmerter, bekkensmerter, sure oppstøt, you name it - I had it hehe. Det var da det gikk bra med svangerskapet og vi fikk mini. Nå er jeg såå spent på tiden som kommer!!! Og gleder meg til å henge her med dere. Skal legge ut bilde av test, men kan godt bli litt sterkere først.. :)
 
Fantastisk, gratulerer :) ta vare på hverandre nå og nyt tiden!
 
Gratulerer å velkommen :-D
 
Gratulerer, men kvalme har ingenting med at et svangerskap går bra. Jeg hadde ingen symptomer eller klager, men har en gutt på ett år.
 
Fantastisk, gratulerer :) ta vare på hverandre nå og nyt tiden!
Gratulerer å velkommen :-D
Gratulerer, men kvalme har ingenting med at et svangerskap går bra. Jeg hadde ingen symptomer eller klager, men har en gutt på ett år.

Tusen takk til alle sammen :) Jeg er fullstendig klar over at det ikke nødvendigvis må være kvalme i bildet altså, MEN jeg selv hadde det da det gikk bra, og det er standard i familien å ha det også, med både gutter og jenter. Og selvfølgelig var den uteblivende kvalmen et tegn sammen med tester som ikke ble sterkere, og andre symptomer som forsvant. Nå skal jeg forsøke å nyte tiden ja, selv om jeg nok kommer til å være litt ekstra nervøs de første ukene... :) Igår ble jeg oppblåst, og har igår/idag vondt i magen, så det er et godt tegn for meg :)
 
Gratulerer!! Vi skal ha det mye mye morsomt sammeni tiden framover :)
Wohoooo... Der var du jo :) dette er så kjekt :-D velkommen i flokken :-D
Takk for det! Jeg håper virkelig på at det blir kjekt ja, jeg har jo SAen friskt i minne, og er nok litt mer skeptisk de første ukene, men gleder meg nok mer etterhvert! Glad nå også altså, tror jo det vil gå bra!! :)
 
Gratulerer!! :D
 
Hihi gratulerer, og her kommer jeg også- som flere sa jeg ville :p
 
Back
Topp