Endelig kjenner jeg liv!

Limabø

Betatt av forumet
Desemberlykke 2018
Noen sier de kjenner liv tidlig, andre litt senere. Tenkte vi kunne ga en tråd der vi skriver når vi kjenner tegn til liv?! :Heartred

Jeg trooor jeg kjente svake bevegelser i går, som sommerfuglvinger som så vidt kommer borti. Men jeg var bare 10+3 i går, så jeg er litt skeptisk... men tanken på at det kan være babyen er helt fantastisk! :love7
 
Syns jeg har kjent sånn lenge, men fornuften min forteller meg at det nok ikke er det. Spiren er såpass liten og følelse nedi der ganske begrenset så jeg tenker det er mer følelse av at noe vokser nedi der
 
Åh, gleder meg til å kjenne liv! Har lest et sted at det tidligste man kan kjenne det er uke 20? Men håper på før!
 
Med første kjente jeg liv først i uke 24, men hadde da morkaka foran og en veldig rolig baby :)
 
Jeg kjente liv i uke 14 med nr 2, uke 18/19 med nr 1
 
Jeg gleder meg virkelig til å kjenner liv! Er bare i uke 8+5 ennå, så noen uker igjen. Kjente liv i uke 21 sist. Håper jeg ikke trenger å vente så lenge!
 
Kjente i uke 17 med første og uke 13 med nr 2, hadde morkake på framsiden hver gang. Men har hatt ekstremt aktive barn i magen til nå, spent på hvor tidlig jeg kjenner det nå som morkaken ser ut til å ligge mot ryggen denne gang! Blir sikkert ikke så veldig lenge til [emoji173]️
 
Sniker fra november ...
så morro at du kjenner liv! OG gratulerer !:)
jeg kjente også liv i uke 10. Men bare noen ganger den uken. Så kjente jeg ikke det igjen før nå, nå er jeg 14 uker på vei. Nå kjenner jeg det samme som jeg kjente i uke 10.
Varer ikke lenge, bare noen sekunder, og bitte lite.
Men hvis jeg ikke husker feil så er det i uke 10 fostre begynner å bevege seg? Så kan være noe med det.
Masse lykke til videre og kos deg :)
 
Jeg gleder meg veeeldig til det er min tur til å kjenne liv! Er 10+3 idag og synes det er helt sprøtt at babyen ligger der inne, veiver med lemmer og turner rundt uten at jeg merker noen verdens ting.
 
Jeg kjente liv sent sist gang. Rundt uke 26. Hadde bakoverbøyd livmor. Vet ikke om det har noe med det å gjøre. Så forventer ikke å kjenne noe på lenge enda. Men jeg så på ul tidligere i uka at lille lå å sprella inni magen ❤
 
Jeg gleder meg veeeldig til det er min tur til å kjenne liv! Er 10+3 idag og synes det er helt sprøtt at babyen ligger der inne, veiver med lemmer og turner rundt uten at jeg merker noen verdens ting.

Hehe, ja jeg veit. Sykt rart. Vi skal på ultralyd når jeg er 11+3, 18. mai, håper fortsatt den lille krabaten koser seg i magen. ☺️
 
I dag kjente jeg for første gang disse boblene i magen som jeg har kjent før som første bevegelser! Så er ganske sikker på at jeg har kjent babyen for første gang! [emoji173]️ sist tok det dog noen dager i mellom før jeg kjente det igjen, så er vell bare å smøre seg med tålmodighet [emoji23]
 
sånn har jeg også hatt det noen ganger siste uka. men kjenner bare når jeg ligger avslappet.. nesten så jeg ikke tror det når det er så tidlig, men er en kjent følelse..[emoji7]
I dag kjente jeg for første gang disse boblene i magen som jeg har kjent før som første bevegelser! Så er ganske sikker på at jeg har kjent babyen for første gang! [emoji173]️ sist tok det dog noen dager i mellom før jeg kjente det igjen, så er vell bare å smøre seg med tålmodighet [emoji23]
 
sånn har jeg også hatt det noen ganger siste uka. men kjenner bare når jeg ligger avslappet.. nesten så jeg ikke tror det når det er så tidlig, men er en kjent følelse..[emoji7]

Er en god følelse! [emoji7] har hatt det likt i begge de andre svangerskapene de siste 2 årene så er ganske sikker på at det er baby og ikke luft lengre! Er en annen følelse enn luft også.
 
Jeg har kjent det siden mellom 13+0 og 14+0 en gang. Først som litt kiling under huden, nå som «leamus» under huden på magen. Kjenner det selvsagt ikke utenpå ennå

Jeg har bakliggende morkake og venter mitt 3. barn
 
Back
Topp