Endelig kjenner jeg liv!

Så spennende! Gleder meg til jeg kan kjenne noe. Det er nok en stund til siden jeg er førstegangs. Er 13+4 i dag :) Den vordende pappaen lurte på når han kunne få kjenne noe. De er jo skjønne :happy::happy:
 
Oj, det var da veldig tidlig :)
Ja. Men var ikke noe tvil. 3 dager på rad med den følelsen akkurat samme sted. Men så slutten det og har kjent lite liv noen uker nå, så var sikkert bare heldig med hvor fosteret lå. Tror jeg kjente litt i helgen, så håper jeg kjenner med liv fremover nå :)
 
Noen dager kan jeg kjenne masse sprell, så kan det gå flere dager hvor jeg er usikker på om jeg kjenner noe.. [emoji7]
 
Jeg og kjenner sprell og dunk dunk, spesielt når jeg sitter litt fremover eller ligger helt flatt
 
11+6 i dag, og kjente en ganske så overbevisende og velkjent bevegelse på søndag, 11+2. Har kjent det oftere etter dette, blant annet nå nettopp.. Magisk! :love7
 
Jeg har morkaken på toppen av livmoren og litt mot framsiden, så jordmor sa det kunne ta tid før jeg kjenner noe. Er bare 13+5 og førstegangsfødende, så det er nok lenge til jeg får kjenne noe.
 
Har kjent det 3ganger, tirsdag forrige uke (11+4) og tirsdag denne uken (12+4).
Forrige uke "boblet" det, denne uken hadde jeg drukket kaffe en time før jeg kjente det og det kilte!
Sånn type jeg begynte å fnise, for det kilte ordentlig, fra innsiden av kroppen [emoji7][emoji7]
 
Jeg er 14 uker imorgen, ikke kjent noe. På tul så de at jeg har bakovervendt livmor og morkaken ligger på fremsiden, så jeg kan nok ikke regne med å kjenne noe på en stund enda..
 
Jeg er 14 uker imorgen, ikke kjent noe. På tul så de at jeg har bakovervendt livmor og morkaken ligger på fremsiden, så jeg kan nok ikke regne med å kjenne noe på en stund enda..

Jeg er 14+1 i dag med morkaken på bakveggen, men har ennå ikke kjent noe...
 
Jeg er 14+1 i dag med morkaken på bakveggen, men har ennå ikke kjent noe...

Tror det mest vanlige er å ikke kjenne så tidlig... jeg begynte å kjenne 16+6 sist og da var jeg ikke i tvil, regner med jeg må vente ca like lenge denne gangen:)
 
Tror jeg har kjent noe et pr ganger, men ikke sikker. 13+0 i dag. Så får se fremover
 
Jeg har et par ganger de siste dagene kjent en kilefølelse. Hadde jeg ikke lest om sommerfuglvinger og fiskehaler hadde jeg nok ikke tenkt noe mer over det, men kanskje det er dette som er liv? Er 14 uker og førstegangs, er det helt umulig??
 
Kjente liv allerede 11+1, og har kjent nesten daglig siden det. Det er drøyt to uker siden. Veldig positivt overraska over å kjenne så tidlig. Sist ble det veldig seint pga bakovervendt livmor og morkaka foran. Usikker på hvor morkaka er denne gang, men tror livmora er mer fremoverlent[emoji16]
 
Uke 12+6 idag, mener jeg kjente noe i går [emoji4]
 
Usikker enda, mulig jeg har kjent noe som kan tyde på liv, men er usikkert. Er 13+1 i dag.
Med første kjente jeg nesten aldri, da jeg hadde morkaken foran. Men synes å huske jeg kjente første gang i rundt uke 18-19;)
 
Back
Topp