Endelig kjenner jeg liv..

Så herlig, heldiggriser!! Første gang jeg er gravid så jeg kommer sikkert til å tro det bare er luft som beveger seg frem til den begynner å sparke ;) skjønner ikke helt hva som er livmoren min heller, så vet ikke heller hvor jeg skal kjenne disse "fiskehalene" (15uker i dag). Er det ca 10cm under navlen jeg bør kjenne det?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Lettere forvirra jeg også, min første gabg. Når jeg prøver å kjenne etter ved å legge hånden nede på magen med litt trykk kjennes det ut som en liten puls i magen på en måte, men det kan vel ikke være babyen? *føler seg uvis* Gleder meg til det ikke lengere finnes tvil! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lettere forvirra jeg også, min første gabg. Når jeg prøver å kjenne etter ved å legge hånden nede på magen med litt trykk kjennes det ut som en liten puls i magen på en måte, men det kan vel ikke være babyen? *føler seg uvis* Gleder meg til det ikke lengere finnes tvil! :)

Sniker fra mars, da det kan være jeg og havner her (tidlig ul imorra :o ) er nok ikke lenge til du kjenner liv, men høres ut som det enn så lenge bare er pulsen din. Det er normalt å både se og kjenne pulsen på magen som gravid :) er selv usikker på hva jeg kjenner. Merker bobler, og ser også bevegelse på magen under "boblene", enten er det lille, ellers er det luft. Har en følelse av at det er lille :)

Da har jeg endelig kjent liv!! For noen dager siden fant jeg livmoren, og i natt våknet jeg midt på natten og kjente små bobler som beveget seg noen cm fort rett oppover, på nytt og på nytt, så langt nede som jeg hadde funnet ut at livmoren lå. Kjente veldig godt at det ikke var vanlig luft i magen, så ble suuuuperhappy :D Håper jeg kjenner noe i natt også!

Her kjente jeg liv for første gang uke 12 +0 når jeg leita etter hjertelyd- presset doppleren litt hardt ned, og da flyttet noe på seg.. Turte ikke tro på at det var baby, men var nok det. Så var det stilt helt til denne uka, uke 13. Første dagene var det over like fort som det kom, rakk nesten ikke reagere :( mens i går varte det i flere sekunder og to ganger iløpet av en times tid <3 så hærlig!

Men syntes det var tidlig da, iallfall til å være meg... Måtte sjekke i boka til de to elste- uke 18 med første og uke 17 med andre (men da trodde jeg at jeg hadde kjent det i uke 16 uten å være sikker)

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

I går kjentes det ut som min tok spenntak i ryggen min og pressa sin rygg utover mot min mage. Skikkelig romstering og ommøbleing inni der. :)

Har ikke kjent så mye liv enda. Noen bobler, mn vanskelig å si om det er luft eller ikke. Men hørte bevegelsene veldig godt når jeg fant fram doppleren i går :)

-iPhone appen-

Har kjent liv ca en ukes tid, og er nå 14+2.. :) Nå er det ikke så lenge siden jeg var gravid sist, og derfor husker jeg godt hvordan det føles.. kjenner det selvfølgelig ikke i så stor grad som sist, men var jo da i uke 22. Begynte å kjenne babyen i uke 17 forrige gang! :)

Hva kjenner dere når dere kjenner liv? Vil ha tips til hva jeg skal kjenne etter ;) og har dere også noen tips til når og hvordan man kjenner liv lettest?

Hva kjenner dere når dere kjenner liv? Vil ha tips til hva jeg skal kjenne etter ;) og har dere også noen tips til når og hvordan man kjenner liv lettest?

Jeg kjenner akkurat som små puff/boble,-veldig vanskelig å beskrive egentlig. Men du vil ikke være i tvil når du kjenner det siden det er annerledes med luftbobling/rumling ol..

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Back
Topp