Endelig kjenner jeg liv..

Vinter_Barn

Betatt av forumet
I dag er jeg 15+4 og for første gang kjente jeg ordentlig liv i magen :-) Har kjent små stikk her og det siste to uker, men i morges kunne jeg kjenne babyen skikkelig, føltes som om at den tok en helomvending i magen for plutselig sto det en knallhard rund klump ut på den andre siden av livmoren. Hehe, det har stas for mannen og også kjenne og se det så godt. I mitt forrige svangerskap kjente jeg liv for første gang da jeg var 17+0, så har ventet på at jeg skulle kjenne det litt tidligere denne gang siden det er vanlig andre gang. Men i og med at det er så tidlig enda, så kjenner jeg bare noe kanskje en gang og to til dagen, så det vil jo bare bli mer og mer etterhvert som babyen vokser og blir sterkere :-)

Andre som har kjent tydelig liv utenom små prikkninger?

Termin 30. januar 2015❤️

I dag er jeg 15+4 og for første gang kjente jeg ordentlig liv i magen :-) Har kjent små stikk her og det siste to uker, men i morges kunne jeg kjenne babyen skikkelig, føltes som om at den tok en helomvending i magen for plutselig sto det en knallhard rund klump ut på den andre siden av livmoren. Hehe, det har stas for mannen og også kjenne og se det så godt. I mitt forrige svangerskap kjente jeg liv for første gang da jeg var 17+0, så har ventet på at jeg skulle kjenne det litt tidligere denne gang siden det er vanlig andre gang. Men i og med at det er så tidlig enda, så kjenner jeg bare noe kanskje en gang og to til dagen, så det vil jo bare bli mer og mer etterhvert som babyen vokser og blir sterkere :-)

Andre som har kjent tydelig liv utenom små prikkninger?

Termin 30. januar 2015❤️

Så gøy ! Gleder meg jeg også :-) men er ikke uke 15 litt tidligere enn vanlig å kjenne liv ?

15 Mars 2015

Jo, det er litt tidlig, men jeg kjente tidlig liv i forrige svangerskap også, så i og med at jeg har lest at en ofte kjenner det et par uker tidligere andre gangen, så har jeg håpet at det snart skulle dukke opp. Men jeg følte at jeg trengte tegn på liv nå, for i og med at jeg ikke har noen symtomer på graviditet, så har jeg hatt en litt ekkel følelse i det siste om det fremdeles var liv der inne. Hadde egentlig tenkt å dra til jordmor på mandag i håp om å komme inn for å høre hjertelyd, men nå er ikke det nødvendig. Tror kanskje jeg er ekstra på vakt siden jeg har 6 spontanaborter bak meg :-(

Termin 30. januar 2015❤️

Jeg har kjent det innimellom men ikke daglig enda

Har kjent bitte bitte litt liv tror eg. Er iallefall en merkelig følelse nede i magen innimellom

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Har kjent bitte bitte litt liv tror eg. Er iallefall en merkelig følelse nede i magen innimellom

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Samme her :)

Jeg kjenner <3 men er langt ifra å kjenne det utenpå magen :)

Jeg kjenner også, er 14+6 i dag. Bittesmå dult, hadde nesten glemt hvor fantastisk det er! Kjente det i uke 16 med førstemann, men da skjønte jeg ikke at det var babyen før litt senere når det ble kraftigere dult.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så heldige dere er :D

♡ Februar 2015 ♡

Ååå det må vere ein fantastisk følelse!! :D dette e vår første so eg aner ikkje ka eg skal kjenne etter! I går var det som om eg kjente noe, men veit jo ikkje om det var det eller noe ant :) gleder meg vertfall ekstremt til vi kjenner so pass at vi skjønner ka det e :D

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Jeg kjenner det innimellom nå, oftere og oftere fra dag til dag. Men jeg kan ikke se eller kjenne det utenpå enda.

Heldige dere er som kjenner liv. Jeg er tredje gangs fødende og i uke 15+2 men kjenner ikke no liv enda... skal på kontroll senere i dag og da håper jeg å få høre hjertelyden:)

Føles det litt som svak leamus? Har kjent det noen ganger, spesielt hvis jeg holder håndflaten min litt bestemt over livmora. Kjenner det ikke mot håndflata nei, men innvendig. Sikkert bare luft som flytter på seg på grunn av trykket, men såå spennende å kjenne etter liv :) :)

22.02.2015 ♡

Føles det litt som svak leamus? Har kjent det noen ganger, spesielt hvis jeg holder håndflaten min litt bestemt over livmora. Kjenner det ikke mot håndflata nei, men innvendig. Sikkert bare luft som flytter på seg på grunn av trykket, men såå spennende å kjenne etter liv :) :)

22.02.2015 ♡
Ja, akkurat sånn :) Det er nok babyen du har kjent :)

Oioioi :) :) Så staaas! Helledussan ♡

22.02.2015 ♡
Du kan prøve å sette deg framoverlent så magen kommer i klem, da kjenner jeg ofte små dult :)

Denne uken har jeg også begynt å kjenne de små bevegelsene, spesielt om kvelden. Er så utrolig herlig å kjenne at det er noen inni der ;)

Jeg har kjent bevegelse en liten stund, som en fiskehale eller små bobler :) Men i går kveld kjente jeg et ordentlig lite dult :D Hadde nesten glemt hvor fantastisk det er :D 15+5

Prinsesse 2010❤️

Et lite mirakel 2014❤️

Back
Topp