Endelig innlagt!

Masse lykke til:)

Så flott! Har du fått noe beskjed om hva som er veien videre nå? Bare vente å se? Smertestillende? Sovetabletter, sånn at du får hvilt litt?

Takk!

De syntes det var litt tidlig å begynne med smertelindring, så først og fremst skal jeg prøve å sove litt og så var det kanskje snakk om noe akupunktur etterhvert (selvom jeg har nåleskrekk fra helvete).. Håper bare det går litt fortere nå!

So bra!:) håpa du får kvilt deg no då! Og akupunktur ska vera veldi godt,har ei søster so fekk da på sine tre fødsla. Berre å prøva å ikkje tenka på ka so skjer..;-) you can do it!! :))
Go kvil! ;)

Lykke til og sov godt :)
Her er det 2 dager til termin..virker som det er lenge til det skjer noe her å..

Hadde så vonde rier med korte mellomrom at jeg ble anbefalt epidural med 3 cm åpning. Fikk tatt den, til tross for sprlyteskrekken og herregud så befriende! Har fortsatt ikke mer enn 4 cm åpning til tross for rier siden vi kom, men nå kan jeg i hvert fall endelig få sove litt kanskje, så jeg kan samle litt mer krefter til den siste delen

Lykke til! :) Snart har du babyen din i armene❤

Gratulera kjempemasse!! :) du kan vera stolt no!:) og ikkje minst nyta tio og litle kneipen! :)

Gratulerer så mye! Håper du slipper med skrekken og at smertene snart vil bli glemt!

Takk alle sammen! <3

Veslejenten vår kom til verden klokken 23.52 i natt, 3370 gram, 48 cm lang og helt perfekt!

Det har vært det verste smertehelvete jeg har vært borti, men herregud som det var verdt det!

Hvor mange timer?
Heldiggrisen, jeg fikk ikke epidural før 4-5 cm, da hadde jeg allerede hatt rier med 10-5 min mellomrom i 20 timer...
Skjønner deg godt når du snakker om smertehelvete - jeg var så utslitt når jeg skulle endelig presse! :p

Back
Topp