Endelig helg damer!

Kjenner at det er på tide å pakke fødebagen ferdig nå, gitt. I natt lurte jeg på om jeg hadde et par rier. Sovnet heldigvis fra både rier og fødebag ;) var nok bare kraftige kynnere.

Kjenner at det er på tide å pakke fødebagen ferdig nå, gitt. I natt lurte jeg på om jeg hadde et par rier. Sovnet heldigvis fra både rier og fødebag ;) var nok bare kraftige kynnere.
Samme her! Finn en lang og kjempevond, like vond som jeg husker de første riene. Stakkars mann, ble mer stresset enn meg han! :P
Det roet seg heldigvis, men hadde regelmessige harde kynnere helt frem til jeg endelig sovnet.

Har en del smerter i bekkenet, og det gjør jo ikke saken noe bedre. Smerter som strålte nedover lårene var det som gjorde at jeg skjønte at det var rier i første og andre svangeskap. Nå stråler det pga bekkenet. Lett å ta feil da.

Spennende tider da :) Mange regnes vel som fullgått nå, så blir morsomt å se her inne om noe skjer :) Regnes selv som fullgått etter fredagen som kommer, så for min del kan det godt skje ting etter det. Veeeldig lei allerede og alt er jo klart til lille skal komme ❤️ Eneste jeg mangler er ammepute og å pakke fødebagen :D

Back
Topp