Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ikke godt ut i hele tattDa har jeg lagt meg i boblebadeted en cidernå er det helg!
![]()
det høres helt herlig ut! Jeg vil å ha boblebad! Tror ikke det blir noe kos hvis jeg trykker meg ned i baljen til lille akkuratDa har jeg lagt meg i boblebadeted en cidernå er det helg!
![]()
Får bløtlagt stumpen, i hvert fall.det høres helt herlig ut! Jeg vil å ha boblebad! Tror ikke det blir noe kos hvis jeg trykker meg ned i baljen til lille akkurat![]()
haha... Hadde nok blitt litt av et syn kan jeg tenke megFår bløtlagt stumpen, i hvert fall.![]()
* æpp'n *
Så bra det står bedre til med snuppa di
I morgen reiser vi og skal hente vårt nye firbeinte familiemedlem som har fått navnet Figo<3 det gleder vi oss tilså blir det lunsj med min mor og bror i solbergelva på vei hjem. Gleder meg veldig til det!
![]()
Så bra hun er friskmeldthar dere hatt mange behandlinger? Frøkena vår skal ha sin andre neste fredag
Har ikke store planer for helga, fruen jobber mye, så lille og jeg er alene mye av tida.. Blir forhåpentlig noen trilleturer![]()
vi har bare vært en gang da, men tror allerede det er noe som har løsna for hun har begynt å ligge med ansiktet mot høyre når hun sover, før lå hun så og si alltid mot venstre... Blir spennende å høre hva han sier neste gang vi skal dit!Ja, endeligHun var først på 4 behandliger før hun ble bra, men så fikk hun det tilbake etter sykdom. Men da holdt det med 2 ganger
Hun ble jo som ny, merker det så godt på humøret hennes..
Hvordan går det med tulla di da?
Ingen planer før søndag, da har mamma bursdag så da er det avgårde i selskap, ska bli godt å endelig ha mannen hjemme hvis han har tenkt og være hjemme da. Har kommet hjem fra fra jobb kl 15 hver dag og gått ut dørene kl 17 og kommet hjem kl 23 hveeeeer kveld, har Fikset på bilen sin. Så i helgen får han bare være med og ta ansvar!!
Tror vi blir å titte innom hytta til mamma og pappa i helga, da det er meldt fint vær, også skal vi i bursdag til nabogutten i morgen![]()
De har faktisk toHøres koslig ut, kos dere masse
Elsker å være på hytta, en plass jeg virkelig finner roen
Er den på fjellet eller ligget den ved sjø/vann?
vi har bare vært en gang da, men tror allerede det er noe som har løsna for hun har begynt å ligge med ansiktet mot høyre når hun sover, før lå hun så og si alltid mot venstre... Blir spennende å høre hva han sier neste gang vi skal dit!
De har faktisk toEn på fjellet bare 30 min fra der vi bor (dit vi skal i helgen) og en ved sjøen som vi skal på i tre uker om to uker. Slapper best av på hytta ved sjøen.
Sendt fra telefonen min! <3Appen<3