Endelig heeelg:-D

Mammatil2

Blir kjent med forumet
Hehe, hvordan har jeg blitt tilgangsansvarlig forresten:-P

Nå er det uansett helg, godt er det:-) Snuppa ble friskmeldt i dag også Vært plaget med nakken etter fødselen Men nå er hun heldigvis bra, takket være verdens beste manuellterapeut❤

Planer for helgen da jenter?:-)

Jeg tror janet må ha gjort en feil med den tittelen. :)

Så bra at veslemor er friskmeldt! :)
Ingen planer for helgen, her.. alt jeg vet er at jeg vil ha snop og brus.:p

* æpp'n *

Så bra det står bedre til med snuppa di:-)

I morgen reiser vi og skal hente vårt nye firbeinte familiemedlem som har fått navnet Figo<3 det gleder vi oss til:-) så blir det lunsj med min mor og bror i solbergelva på vei hjem. Gleder meg veldig til det!:-)

Så bra hun er friskmeldt :) har dere hatt mange behandlinger? Frøkena vår skal ha sin andre neste fredag :)

Har ikke store planer for helga, fruen jobber mye, så lille og jeg er alene mye av tida.. Blir forhåpentlig noen trilleturer :)

Ingen planer før søndag, da har mamma bursdag så da er det avgårde i selskap, ska bli godt å endelig ha mannen hjemme hvis han har tenkt og være hjemme da. Har kommet hjem fra fra jobb kl 15 hver dag og gått ut dørene kl 17 og kommet hjem kl 23 hveeeeer kveld, har Fikset på bilen sin. Så i helgen får han bare være med og ta ansvar!!

I morgen blir det bare avslapning og kos med familien, skal bli fantastisk deilig.. :) søndag skal vi i dåp :) så vi ser frem til en helg med masse mat og lite stress :) jippi!

Tror vi blir å titte innom hytta til mamma og pappa i helga, da det er meldt fint vær, også skal vi i bursdag til nabogutten i morgen:)

Da har jeg lagt meg i boblebadeted en cider :-) nå er det helg!:-)
det høres helt herlig ut! Jeg vil å ha boblebad! Tror ikke det blir noe kos hvis jeg trykker meg ned i baljen til lille akkurat :P

Så bra det står bedre til med snuppa di:)

I morgen reiser vi og skal hente vårt nye firbeinte familiemedlem som har fått navnet Figo<3 det gleder vi oss til:) så blir det lunsj med min mor og bror i solbergelva på vei hjem. Gleder meg veldig til det!:)

Hørtes ut som en fin helg, så stas det blir å hente hjem Figo☺ (bra navn)

Så bra hun er friskmeldt :) har dere hatt mange behandlinger? Frøkena vår skal ha sin andre neste fredag :)

Har ikke store planer for helga, fruen jobber mye, så lille og jeg er alene mye av tida.. Blir forhåpentlig noen trilleturer :)

Ja, endelig:-) Hun var først på 4 behandliger før hun ble bra, men så fikk hun det tilbake etter sykdom. Men da holdt det med 2 ganger:-) Hun ble jo som ny, merker det så godt på humøret hennes..
Hvordan går det med tulla di da?

Ja, endelig:-) Hun var først på 4 behandliger før hun ble bra, men så fikk hun det tilbake etter sykdom. Men da holdt det med 2 ganger:-) Hun ble jo som ny, merker det så godt på humøret hennes..
Hvordan går det med tulla di da?
vi har bare vært en gang da, men tror allerede det er noe som har løsna for hun har begynt å ligge med ansiktet mot høyre når hun sover, før lå hun så og si alltid mot venstre... Blir spennende å høre hva han sier neste gang vi skal dit!

Ingen planer før søndag, da har mamma bursdag så da er det avgårde i selskap, ska bli godt å endelig ha mannen hjemme hvis han har tenkt og være hjemme da. Har kommet hjem fra fra jobb kl 15 hver dag og gått ut dørene kl 17 og kommet hjem kl 23 hveeeeer kveld, har Fikset på bilen sin. Så i helgen får han bare være med og ta ansvar!!

Koslig med bursdag:-)
Ja, enig der! Det er både kjedlig, ensomt og tungt visst man blir mye alene.
Håper han ser det, slik at dere får litt tid sammen og du får slappet av også:-)

Tror vi blir å titte innom hytta til mamma og pappa i helga, da det er meldt fint vær, også skal vi i bursdag til nabogutten i morgen:)

Høres koslig ut, kos dere masse:-)
Elsker å være på hytta, en plass jeg virkelig finner roen:-)
Er den på fjellet eller ligget den ved sjø/vann?

Høres koslig ut, kos dere masse:-)
Elsker å være på hytta, en plass jeg virkelig finner roen:-)
Er den på fjellet eller ligget den ved sjø/vann?
De har faktisk to:-P En på fjellet bare 30 min fra der vi bor (dit vi skal i helgen) og en ved sjøen som vi skal på i tre uker om to uker. Slapper best av på hytta ved sjøen.:-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

vi har bare vært en gang da, men tror allerede det er noe som har løsna for hun har begynt å ligge med ansiktet mot høyre når hun sover, før lå hun så og si alltid mot venstre... Blir spennende å høre hva han sier neste gang vi skal dit!

Så bra, det lover godt Det er utrolig hva de får til. Vi gikk til kiropraktor med gutten vår, men synes manuellterapi virker mer effektivt. Må få høre hvordan det går!:-)

De har faktisk to:p En på fjellet bare 30 min fra der vi bor (dit vi skal i helgen) og en ved sjøen som vi skal på i tre uker om to uker. Slapper best av på hytta ved sjøen.:)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Så hærlig:D Heldig som kan velge:-) Ja takk, begge deler:-P

Back
Topp