Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til med lille spiren! Håper du finner ut av det. Har du folk rundt deg som støtter deg i tilfelle det er bedre å være alene om det?
Bra at du sette krav Det går nok bra skal du se!Takk for det!
Han har fått 2 valg nå!
1: skjerpe seg å godta det som har skjedd
2: jeg drar og får barnet selv uten at han får være delaktig i noe som helst
Mannen er helt knust nå, og det ser ut som om han går for valg 1! Måtte bare skaffe meg litt ben i nesa å vise at det ikke gikk an å behandle meg slik!!
Bli nok en tøff stund fremover, men ting blir vel greit etterhvert.... Håper jeg!!
Kjempe bra at du setter krav, husk og å vær bevisst slik at dette ikke er noe som skjer igjen!! jeg var sammen med en psykopat i litt over ett år, og sliter enda med ettervirkninger 4 år etterpå....
<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Jeg var også sammen med en for noen år tilbake og kan ikke en gang tenke meg hvor fryktelig det må være å vokse opp med far eller mor som er psykopat! Masse medfølelse til bestevenninna di. Stakkars..!Uff, sender deg en klem, jeg. <3
Min bestevenninne vokste opp med en far som er psykopat...
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg var også sammen med en for noen år tilbake og kan ikke en gang tenke meg hvor fryktelig det må være å vokse opp med far eller mor som er psykopat! Masse medfølelse til bestevenninna di. Stakkars..!
Uff, sender deg en klem, jeg. <3
Min bestevenninne vokste opp med en far som er psykopat...
Sent from my iPhone using BV Forum
Det her gikk jo kjempe bra!! Kastet ut og kalt de verste ting som går an å bli kalt!!! Viser seg at jeg er sammen med en psykopat Det var den lykken!
Tusen takk Cosacita det går mye bedre nå, har funnet verdens beste mann<3 men det er rart hvordan den stemmen enda kan komme fram...
Synes synd på venninna di, jeg hadde det bare slikt i ett år og hun hele livet... Håper hun har kommet seg bort!
<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3
Kom deg vekk fra han !! Han er tydeligvis ikke helt god! Du kan ta vare på barnet alene!
Håper du ikke lar deg presse til abort !!Han høres ikke god ut så jeg ville kommet meg vekk. Da rekker du og starte på nytt før barnet kommer.
Ønsker deg alt godt