Endelig gode nyheter!!!!

Tulla84

Gift med forumet
Junibarna 2015
Novemberbarna 19
For første gangen på 6 uker smiler sambo og jeg så vi virkelig mener det!
Vi har vært på Riksen på kontroll . Der det ble konstantert mindre væske både i mage og rundt ❤️Babyen er ikke frisk men i bedring :D overlegen i dag sa at dette absolutt var positivt ! Vi ble derfor søkt om fødeplass på SIV Tbg og ikke Riksen! Snakk om fantastisk bursdagsgave dagen før dagen :D

Åååå, fantastiske herlige nyheter! !:)):)) Den følelsen kjenner jeg;) Jeg ble så glad på deres vegne nå:) Kos og nyt tiden med den sterke fighter deres i magen:):)<3 <3

Nå gråtes det en liten skvett for dere! Så deilig med positive nyheter av dette slaget!

Så utrolig bra med slike nyheter. Da høres det ut som om legene ser veldig positivt på dette, siden dere kan få føde på lokalsykehuset til og med. Tenker du har mange kilo av skuldrene dine nå! :)

Er så glad på deres vegne! Endelig går det rette veien :)

Ja mange mange kilo falt av skuldrene nå kan dere tenke dere. Nå har vi fått et nytt håp og drømmen om at vi skal få ta vare på den vesle jenta lever i beste velgående ❤️ Vi vet at faren er langt fra over. Men håpet om en levende jente har steget betraktelig!!!

Ja mange mange kilo falt av skuldrene nå kan dere tenke dere. Nå har vi fått et nytt håp og drømmen om at vi skal få ta vare på den vesle jenta lever i beste velgående ❤️ Vi vet at faren er langt fra over. Men håpet om en levende jente har steget betraktelig!!!

Så fantastiske nyheter!

Så fantastisk! ☺☺☺

Så godt å høre! Jubler for dere! :D

Det var veldig godt å lese! Endelig en opptur for dere :-D

Back
Topp