endelig glad nyheter

BrittKari

Gift med forumet
ja i dag var vi på ny ultralyd!! legen fikk sjokk,har fått mye fostervann såå han fikk snakket med barnelegene:) siden det var fult på føden må jeg no vente til mandags morgon:=)

blir da satt i gang:D eller så blir det keisersnitt men det kommmer ann på hvordan alt står til da:)
men innenn onsdag er jeg blitt 2 barnsmamma[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)] fy faen er så utrulig glad!!!

ja faen det var en mannlig lege som måtte sjekke livmorhalsen min!! trur aldri jeg har hatt så vondt på leeeenge!!! fy flate! men gode nyheter er det hverfall:) :) endelig er det snart min tur:) ja mannen slipper å reise hjem!!! svigermor tar odd andre med seg til førde og da stiller hun og søsteren til mannen opp som barnevakt :D :D så nå er det fiksa:)

så på lørdag har jeg og mannen 1 års bryllups dag såå vi skal kose oss:)

Så flott[:D] Deilig at ventetida nærmer seg slutten, no er d berre snakk om dager[:D]

Ååååååå BrittKari!!!![:)][:)][:)] Så utrolig bra!!!! Det var på tide med gode nyheter!!!!![:D][:D][:D]
Endelig endelig[:)] ( Da blir det bare noen få dager mellom ungene våre[;)] )
Nå skjønner jeg du får en alle tiders dag, og vil sveve på skyer resten av uka...[;)]

KLEM!!![:D]

åå nå ble jeg glad på dine vegne,, sitter her med tårer i øynene! og så bra at det ordnet seg slik at mannen din kan bli!

gleder meg til oppdateringer:)

Så godt å høre [:D]
Du får kose deg masse med mannen din [:D]

Åh så godt å høre at det enedlig går din vei[:D]

ORIGINAL: lykkelige meg

SUPERT [:D]

Åh så godt at det endelig kom en god nyhet![:)] Bare kos deg masse med kjæresten! Ikke lenge igjen til dere får en nydelig gutt til[:)]

Så flotte nyheter!!! [:D]
Så bra du har en svigermor som ordner opp også da [:D] Kos deg med mannen i helgen da, også neste uke har du lillegutten din også [:D]

Ååå så kjekt at det endelig blir [:D] Skjønner du er glad nå.

Masse lykke til på mandag, så venter jeg spent på oppdatering [:D]

ORIGINAL: Lica76

Så flott[:D] Deilig at ventetida nærmer seg slutten, no er d berre snakk om dager[:D]

ORIGINAL: lykkelige meg

[:D][:D]

Å, så bra det endelig kommer gode nyheter til dere!! Spennende med fødsel snart da!! og kose dere MASSE på bryllupsdagen, sikkert lettere å slappe av og kose seg nå som dere vet at NÅ skjer det snart[:)]

Så godt at du fikk gode nyheter! Imponert over hvor bra du har taklet både ventingen og å være borte hjemmefra så lenge!

Jippi!!
Endelig skal det skje!!!! Det skal bli godt å bli ferdig[:)]
Ha en fin feiring på lørdag og MASSE lykke til på mandag!!! Vi gleder oss til oppdatering[:)]

ORIGINAL: kattiz_86

Ååå så kjekt at det endelig blir [:D] Skjønner du er glad nå.

Masse lykke til på mandag, så venter jeg spent på oppdatering [:D]

ORIGINAL: Gary Barlow

Jippi!!
Endelig skal det skje!!!! Det skal bli godt å bli ferdig[:)]
Ha en fin feiring på lørdag og MASSE lykke til på mandag!!! Vi gleder oss til oppdatering[:)]

Gratulerer[:)] Detta var utrolig godt å høre BrittKari, nå går nok dagene litt bedre for deg håper jeg[:D]

ORIGINAL: Rutla

åå nå ble jeg glad på dine vegne,, sitter her med tårer i øynene! og så bra at det ordnet seg slik at mannen din kan bli!

gleder meg til oppdateringer:)

Back
Topp