endelig glad nyheter

ORIGINAL: Gary Barlow

Jippi!!
Endelig skal det skje!!!! Det skal bli godt å bli ferdig[:)]
Ha en fin feiring på lørdag og MASSE lykke til på mandag!!! Vi gleder oss til oppdatering[:)]

Signerer :)
Lykke til!!

åååå så bra!!!!!!
kjenner jeg faktisk ble letta nå og kjempe glad[:D][:D] hihihi
så utrolig at alt årdnet seg for dere alle, å så flott at svigermor stiller opp så masse og alt..har ikke ord egentlig,ble bare så glad på deres vegner nå[link=http://zaazu.com/sections/friendship-smiley/1/362-callme-emoticon.html][/link]

nå klekkes aprilbarna på rekke og rad!!!

kjempe flott!!!![:)]
så fint alt fiksa seg!
kansje eg ser sønnen din på førde tur,hehe
du må kose deg masse på bryllaupsdagen din,lykke til med alt!

ORIGINAL: Lica76

Så flott[:D] Deilig at ventetida nærmer seg slutten, no er d berre snakk om dager[:D]

[:)]

åå,så bra[:D]da er du snart to barnsmor[:D]

er utrulig deilig å ha noe  se fram til:) no kan jeg endelig slappe av:) ting  har fikset seg med barnepass og det var det viktigste! selv om det fortsatt er en del trøbbel med mamma men det ordner seg vell håper jeg[:)]

men no skal jeg hvertfall slappe av å nyte helga:) vet jo ikke helt om det blir ks eller igangsetting men en av delene blir det hvertfall:) håper at legene finner ut hva som er best:)

Kjempe gode nyheter det da Britt Kari![:D][:D]
Du må ha masse lykke til![:)][:)] Snart har du lilleprinsen i armene dine[:D]

ORIGINAL: Lica76

Så flott[:D] Deilig at ventetida nærmer seg slutten, no er d berre snakk om dager[:D]

Så bra! Jeg er kjempeglad på dine vegne! Og så bra at dere fikk ordnet med barnepass og alt... [:D]
Gratulerer med 1 års bryllupsdag og kos deg med mannen din.

oi,kor bra at alt ordne sæ. lykke te neste uke og gratulere med 1 års bryllupsdag på lørdagen. 

så koselig,kose dere masse=) så spennende,snart tobarnsmor,yeahh=)=)

lykke til, endelig ikke lenger å vente [:)]

Å Så godt det skal bli for det å bli ferdig nå!! [:D][:D] Gratulere masse med glad nyheten! [:D]

Back
Topp