Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen, damer!![]()
Endelig er det fredag og helga er rett rundt hjørnet. Her får lillemor grøt av pappaen sin nå, og jeg skal smøre meg både niste og frokost før jeg drar på jobb.
Ønsker dere alle en riktig god dag!!
hehe, så flink hun er da!God morgen! Endelig fredag jaher sov vi hele natta så jeg er fit for fight
vært ganske opptatt i det siste, så har ikke hatt så god tid til bv. I dag skal vi en tur på jobben min til fredagskaffe, og shoppe litt etter det
så skulle vi ha middagsbesøk, men de er syke så da blir det filmkveld når snuppa har lagt seg.
Simone sier pappa nåsror stas for pappan at hun roper pappa pappa pappa når hun ser han
hun har sagt det siden tirsdag. Venter spent på mamma, men det har hun ikke sagt enda.
SÅ flott at han er kommet hjem igjenHei hei!
Vi fikk pappamannen hjem i natt. Jippi
Men han måtte jobbe litt i dag da.
Lillebror og jeg har vært hos mamma og lånt Strikkebok nå og skal møte ei venninne en liten tur i byen før mannen er ferdig og skal være med å handle!
Ha en super helg alle sammen![]()
Hei hei!
Vi fikk pappamannen hjem i natt. Jippi
Men han måtte jobbe litt i dag da.
Lillebror og jeg har vært hos mamma og lånt Strikkebok nå og skal møte ei venninne en liten tur i byen før mannen er ferdig og skal være med å handle!
Ha en super helg alle sammen![]()
Vi fikk svar på blodprøvene til Hermine idag! De viser ikke melkeallergi, men symptomene hennes tyder på en nonIeMediert allergi (ikke påvisbar) og derfor får vi Nutramigen på blåreseptFikk resepten i posten! Tjohei
![]()
![]()
![]()
VELDIG!SÅ flott at han er kommet hjem igjenRegner med det var godt for både liten og stor
![]()
Bedre kan det ikke bli!Flott![]()
Vi fikk svar på blodprøvene til Hermine idag! De viser ikke melkeallergi, men symptomene hennes tyder på en nonIeMediert allergi (ikke påvisbar) og derfor får vi Nutramigen på blåreseptFikk resepten i posten! Tjohei
![]()
![]()
![]()
hehe, så flink hun er da!Her går det kun i mamma, til pappans store fortvilelse
![]()
![]()
![]()
![]()
JeppSå bra, endelig kom brevet![]()
Jepp! Det er visst særdeles liten sjanse for at prøver viser allergi før fylte 18 måneder, så er ikke overrasketSå bra at dere fikk resept!betyr den diagnosen at hun har allergi likevel og må ta samme forholdsregler som visst det hadde vist på prøvene?