Endelig fredag!!:)

Lilla-87

Forumet er livet
God morgen, damer!:)
Endelig er det fredag og helga er rett rundt hjørnet. Her får lillemor grøt av pappaen sin nå, og jeg skal smøre meg både niste og frokost før jeg drar på jobb.
Ønsker dere alle en riktig god dag!!

God morgen! Endelig fredag ja :-) her sov vi hele natta så jeg er fit for fight :-) vært ganske opptatt i det siste, så har ikke hatt så god tid til bv. I dag skal vi en tur på jobben min til fredagskaffe, og shoppe litt etter det :-) så skulle vi ha middagsbesøk, men de er syke så da blir det filmkveld når snuppa har lagt seg.
Simone sier pappa nå :-) sror stas for pappan at hun roper pappa pappa pappa når hun ser han :-) hun har sagt det siden tirsdag. Venter spent på mamma, men det har hun ikke sagt enda.

God morgen, damer!:)
Endelig er det fredag og helga er rett rundt hjørnet. Her får lillemor grøt av pappaen sin nå, og jeg skal smøre meg både niste og frokost før jeg drar på jobb.
Ønsker dere alle en riktig god dag!!

Su må ha en fin dag på jobben! :-)

God morgen:-)

Vi har hatt ei elendig natt, herremin så mye hun våknet i løpet av natta, heldigvis velsignet hun meg med å få sove til åtte.
Puppet litt, og fått i henne nesten en helt porsjon grøt. Hun drakk også greit med vann til. Men nå ser jeg ikke spor av fortanna hennes igjen hehe..hva i all verden?
Vi skal innom jobben i dag, spent på ammefri forhandlingen.

God morgen:) Hatt en fin natt her:) Emmeth sov til halv 8, ville ha masse melk, men bare noen skjeer med grøt, like før den ene framtanna kommer gjennom:) Idag vil jeg bare slappe av og ikke gjøre så veldig mye:) Emmeth sover nå sin første lur for dagen ute i vogna:) Måtte du få en knall dage på jobben:D

God morgen! Endelig fredag ja :) her sov vi hele natta så jeg er fit for fight :) vært ganske opptatt i det siste, så har ikke hatt så god tid til bv. I dag skal vi en tur på jobben min til fredagskaffe, og shoppe litt etter det :) så skulle vi ha middagsbesøk, men de er syke så da blir det filmkveld når snuppa har lagt seg.
Simone sier pappa nå :) sror stas for pappan at hun roper pappa pappa pappa når hun ser han :) hun har sagt det siden tirsdag. Venter spent på mamma, men det har hun ikke sagt enda.
hehe, så flink hun er da! :D Her går det kun i mamma, til pappans store fortvilelse ;)

God morgen!
Hermine sov til 04.30 før hun ville puppe litt :D Da lå hun faktisk våken mens hun spiste, og plukka på bh-en min :rolleyes: Jeg ble helt sjokkert for å si det sånn :P Etterpå skravla hun i noen minutter og så slokna hun igjen og sov til 07.30 :) Kanke forestille meg å skulle stå opp kl 04.30, som jeg vet mange gjør :eek:

Idag skal vi på barseltreff, både jeg og Hermine er litt forkjøla men orker ikke å sitte inne av den grunn! OG så skal jeg pakke for i morgen flyr vi sørover :D

Hadde en blæ natt.. oppe flere ganger enn jeg orker å tenke med begge guttene. Har vært en liten tur på jobben for å være med på et møte, og skal nå lage til lunsj for Daniel og vurderer en trilletur :)

Hei hei!
Vi fikk pappamannen hjem i natt. Jippi :-)
Men han måtte jobbe litt i dag da.
Lillebror og jeg har vært hos mamma og lånt Strikkebok nå og skal møte ei venninne en liten tur i byen før mannen er ferdig og skal være med å handle!
Ha en super helg alle sammen :)

Hei hei!
Vi fikk pappamannen hjem i natt. Jippi :)
Lillebror og jeg har vært hos mamma og lånt Strikkebok nå og skal møte ei venninne en liten tur i byen før mannen er ferdig og skal være med å handle!
SÅ flott at han er kommet hjem igjen :D Regner med det var godt for både liten og stor ;)

Vi fikk svar på blodprøvene til Hermine idag! De viser ikke melkeallergi, men symptomene hennes tyder på en nonIeMediert allergi (ikke påvisbar) og derfor får vi Nutramigen på blåresept :D Fikk resepten i posten! Tjohei :D :D :D

Hei hei!
Vi fikk pappamannen hjem i natt. Jippi :)

Så bra:-)

Vi fikk svar på blodprøvene til Hermine idag! De viser ikke melkeallergi, men symptomene hennes tyder på en nonIeMediert allergi (ikke påvisbar) og derfor får vi Nutramigen på blåresept :D Fikk resepten i posten! Tjohei :D :D :D

Flott:-)

Så bra at dere fikk resept! :-) betyr den diagnosen at hun har allergi likevel og må ta samme forholdsregler som visst det hadde vist på prøvene?

hehe, så flink hun er da! :D Her går det kun i mamma, til pappans store fortvilelse ;)

Hihi..heldig du da! :-) hun sier nam også, så synst mamma kan komme snart!

Så bra, endelig kom brevet;);););)

Så bra at dere fikk resept! :) betyr den diagnosen at hun har allergi likevel og må ta samme forholdsregler som visst det hadde vist på prøvene?
Jepp! Det er visst særdeles liten sjanse for at prøver viser allergi før fylte 18 måneder, så er ikke overrasket ;) Men pga symptomer og historikk får hun diagnosen melkeallergi likevel! Sto videre at vi skal vente til 2 år før vi prøver melkeprodukter, for ikke å irritere kroppen til å danne en permanent allergi! o_O :eek: ;)

Back
Topp