Endelig forsamtale

Oj så bra! Du ble henvist i desember? Det ble jo bare 4 måneder ventetid for deg da? :) Så supert!

Oj så bra! Du ble henvist i desember? Det ble jo bare 4 måneder ventetid for deg da? :) Så supert!
Ja eller fikk papirene i desember om at vi stod i Kø men da fikk vi jo beskjed om at vi mest sannsynelig ikke fikk time før i august og kanskje senere :) så det gikk veldig fort :D

Jeg trudde først vi måtte vente til august, men i dag kom innkallingen til forsamtale i posten hos Porsgrunn :D

Om bare 5 ukers tid er vi endelig et steg videre den 9 april :D

Hurra! :) Så deilig å slippe å vente til høsten. Er ikke lenge til april :D

Så bra hope90.
Jeg begynner å bli utålmodig, var på forsamtale i starten av februar på riksen. Hadde kontrastultralyd av egglederne dagen etter. Legen skulle fortelle meg hva planen videre blir etter at han hadde lest beskrivelsen av undersøkelsen. Har prøvd å kontakte han , ringt og lagt igjen beskjed men ingen kontakt. Blir litt lei meg merker jeg. ventet først så mange måneder på å komme til forsamtale og nå får jeg ikke vite hva som skjer videre. Og tiden flyr, jeg blir ikke akkurat yngre for hver dag som går. er egentlig skuffet over riksen akkurat nå

Så herlig med så kjapp time :D Masse lykke til <3

Så bra hope90.
Jeg begynner å bli utålmodig, var på forsamtale i starten av februar på riksen. Hadde kontrastultralyd av egglederne dagen etter. Legen skulle fortelle meg hva planen videre blir etter at han hadde lest beskrivelsen av undersøkelsen. Har prøvd å kontakte han , ringt og lagt igjen beskjed men ingen kontakt. Blir litt lei meg merker jeg. ventet først så mange måneder på å komme til forsamtale og nå får jeg ikke vite hva som skjer videre. Og tiden flyr, jeg blir ikke akkurat yngre for hver dag som går. er egentlig skuffet over riksen akkurat nå
Ååh det var da trist :(

Håper du får kontakt med ham snart. Man vil jo gjerne komme igang så raskt som mulig :)

Back
Topp