Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det håper jeg virkeligSå bra! Det er jo rett etter påske, så kanskje dere rekker et forsøk før sommerferien![]()
Ja eller fikk papirene i desember om at vi stod i Kø men da fikk vi jo beskjed om at vi mest sannsynelig ikke fikk time før i august og kanskje senereOj så bra! Du ble henvist i desember? Det ble jo bare 4 måneder ventetid for deg da?Så supert!
Jeg trudde først vi måtte vente til august, men i dag kom innkallingen til forsamtale i posten hos Porsgrunn![]()
Om bare 5 ukers tid er vi endelig et steg videre den 9 april![]()
Nei er ikke detHurra!Så deilig å slippe å vente til høsten. Er ikke lenge til april
![]()
Så herlig med så kjapp timeMasse lykke til <3
Det var kjapt! Blir spennende![]()
Ja det gikk fortere enn forventet og jeg er super giraSå fint!![]()
Ååh det var da tristSå bra hope90.
Jeg begynner å bli utålmodig, var på forsamtale i starten av februar på riksen. Hadde kontrastultralyd av egglederne dagen etter. Legen skulle fortelle meg hva planen videre blir etter at han hadde lest beskrivelsen av undersøkelsen. Har prøvd å kontakte han , ringt og lagt igjen beskjed men ingen kontakt. Blir litt lei meg merker jeg. ventet først så mange måneder på å komme til forsamtale og nå får jeg ikke vite hva som skjer videre. Og tiden flyr, jeg blir ikke akkurat yngre for hver dag som går. er egentlig skuffet over riksen akkurat nå