Endelig er jeg her:)

september2012

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Da ser det ut til at jeg kan komme inn hit etter positive tester noen dager, og i dag er ikm og da ble testen endelig ordentlig tydelig:) har hatt et par kjemiske før dette, men fikk aldri så sterke streker som nå, så da tror jeg Spira endelig satt etter at prøvingen startet i september 2013:):) håper vi kan nyte svangerskapene våre sammen her og at alle spirene blir inne i magehuset til de er klare for å komme ut:):) slenger med bilde av gårsdagens og dagens test(dagens er nederst) :):)ImageUploadedByBV Forum1400483252.959323.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer så mye :D

Jippi velkommen :D Gratulerer så mye :D:D

Gratulerer og velkommen

Da ser det ut til at jeg kan komme inn hit etter positive tester noen dager, og i dag er ikm og da ble testen endelig ordentlig tydelig:) har hatt et par kjemiske før dette, men fikk aldri så sterke streker som nå, så da tror jeg Spira endelig satt etter at prøvingen startet i september 2013:):) håper vi kan nyte svangerskapene våre sammen her og at alle spirene blir inne i magehuset til de er klare for å komme ut:):) slenger med bilde av gårsdagens og dagens test(dagens er nederst) :):)Vis vedlegget 62058

Se her ja:) gratulerer så mye og velkommen hit du også:D

Gratulerer så mye og velkommen hit :D

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Da ser det ut til at jeg kan komme inn hit etter positive tester noen dager, og i dag er ikm og da ble testen endelig ordentlig tydelig:) har hatt et par kjemiske før dette, men fikk aldri så sterke streker som nå, så da tror jeg Spira endelig satt etter at prøvingen startet i september 2013:):) håper vi kan nyte svangerskapene våre sammen her og at alle spirene blir inne i magehuset til de er klare for å komme ut:):) slenger med bilde av gårsdagens og dagens test(dagens er nederst) :):)Vis vedlegget 62058

Gratulerer :)

Back
Topp