Endelig er dagen her!

Å så gøy:D håper mest på innvendig ul da. Har hørt man ser bedre da når jeg bare er 6+6:)
Ja, innvendig er vel bedre og gir deg kanskje klarere bilde av hva du ser :) Åå, det blir spennende! den følelsen når man venter på at bilde skal dukke opp på UL skjermen, og man tørr nesten ikke se på skjermen fordi man er redd man ikke ser noe, så blinker det <3 fantastisk! lykke til!

Ja, innvendig er vel bedre og gir deg kanskje klarere bilde av hva du ser :) Åå, det blir spennende! den følelsen når man venter på at bilde skal dukke opp på UL skjermen, og man tørr nesten ikke se på skjermen fordi man er redd man ikke ser noe, så blinker det <3 fantastisk! lykke til!
Herreguud er ennå mer nervøs nå:p skikkelig klump i magen! "Bare" 2 timer igjen.

Masse lykke til, Tessa :) Håper dere får en fantatisk opplevelse!! :D

Nå er jeg hjemme igjen og er ekstremt skuffa:( de fant alt annet enn et hjerte som slo:( mest sannsynlig var det for tidlig enda. Skal tilbake om en uke. Alt annet så bra ut, manglet bare et bankende hjerte:(❤️ da blir det igjen en laaang uke å vente

Nå er jeg hjemme igjen og er ekstremt skuffa:( de fant alt annet enn et hjerte som slo:( mest sannsynlig var det for tidlig enda. Skal tilbake om en uke. Alt annet så bra ut, manglet bare et bankende hjerte:(❤️ da blir det igjen en laaang uke å vente

Skjønner du er skuffa, men hvis alt annet så bra ut, så er du sikkert bare kortere på veg enn du trodde. Tipper du får se et bankende hjerte om en uke!:)

Det kan være tidlig enda! Har opplevd dette selv, og da var jeg lengre enn deg. Første ul så man ingen bankende hjerte og legen troddd jeg aborterte( blødde også) men dagen etter så vi plutselig et bankende hjerte! :) hold motet oppe! :)

Så kjedelig, men da ser du sikker mer om en uke! Såg de embryoet? Hvor langt var de?

Blir en Lang uke på deg nå, men håper den går fort <3

Jeg blør ikke noe så ho trodde det var bare at jeg var kortere på vei. Men er så kjedelig når man forventer å se noe åsså var det ingenting:(

Nei ho målte ingenting?! Skulle ho det? Hjelp nå ble jeg mer nervøs:( ho sa at alt annet så bra ut ihvertfall, men at jeg skulle tilbake om en uke

Skjønner kjempegodt at du er bekymret, men med tanke på at du er 6 uker det mest sannsynlig bare at du er enda litt kortere, bare noen dager fra og til har jo noe å si i forhold til om hjertet har begynt å slå. Hvis hun sa alt så bra ut og du ikke blør er jeg helt sikker på at dette går veldig fint. Håper neste uken går fort for deg :-)

Så dumt det ikke gikk som du håpa :/ håper du ser mer neste gang..

Det var kjedelig... krysser fingrene for at alt er bra neste uke! ☺

Jeg var på ultralyd i uke 6+4 med min sønn, da så vi ikke hjertet men fikk høre at det var så pass tidlig at det ikke er alltid så lett å se. Håper det samme gjelder deg :-)

Så utrolig kjedelig at det ikke ble som forventet! Men prøv å husk at løpet ikke er kjørt enda. Du vet jo ikke når EL var, skulle jeg ha fulgt min menstermin hadde jeg vært nesten 1 uke lengre på vei ;)

Så utrolig kjedelig at det ikke ble som forventet! Men prøv å husk at løpet ikke er kjørt enda. Du vet jo ikke når EL var, skulle jeg ha fulgt min menstermin hadde jeg vært nesten 1 uke lengre på vei ;)
Jeg tror ikke løpet er kjørt, men bare kjedelig når jeg hadde gledet meg så mye:) håper på gode nyheter neste uke. Ho mente da at hjertelyden burde være der:)
Jeg har jo ikke peil når el var:p

Når jeg var på tidlig UL 6+2 (trodde jeg selv var 7+1) kunne jeg se plommesekken og "streken" men klarte ikke å se de vibrerende hjerte, selv om jeg prøvde å legge til godviljen... men jordmoren så hjertet som jobbet for fult med en gang. Hun hadde nok et svært "trent øye"

Magefølelsen begynner å bli dårlig:( tenker så mye! Ikke har jeg ømme pupper lengre heller:( denne uken frem til ul blir lang. Akkurat nå har jeg dessverre tatt sorgene på forskudd, selvom jeg ikke har noe grunn til det enda!

Back
Topp