Masse lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er jeg 6+3, innvendig ul. Jeg så det klarere på skjermen enn det er på bildet. babyen er nederst og over "svever" plommesekkenÅ så gøy håper mest på innvendig ul da. Har hørt man ser bedre da når jeg bare er 6+6
Ja, innvendig er vel bedre og gir deg kanskje klarere bilde av hva du ser Åå, det blir spennende! den følelsen når man venter på at bilde skal dukke opp på UL skjermen, og man tørr nesten ikke se på skjermen fordi man er redd man ikke ser noe, så blinker det <3 fantastisk! lykke til!Å så gøy håper mest på innvendig ul da. Har hørt man ser bedre da når jeg bare er 6+6
Herreguud er ennå mer nervøs nå skikkelig klump i magen! "Bare" 2 timer igjen.Ja, innvendig er vel bedre og gir deg kanskje klarere bilde av hva du ser Åå, det blir spennende! den følelsen når man venter på at bilde skal dukke opp på UL skjermen, og man tørr nesten ikke se på skjermen fordi man er redd man ikke ser noe, så blinker det <3 fantastisk! lykke til!
Tusen takk Lambi nå nærmer det segMasse lykke til, Tessa Håper dere får en fantatisk opplevelse!!
Nå er jeg hjemme igjen og er ekstremt skuffa de fant alt annet enn et hjerte som slo mest sannsynlig var det for tidlig enda. Skal tilbake om en uke. Alt annet så bra ut, manglet bare et bankende hjerte da blir det igjen en laaang uke å vente
Så kjedelig, men da ser du sikker mer om en uke! Såg de embryoet? Hvor langt var de?Nå er jeg hjemme igjen og er ekstremt skuffa de fant alt annet enn et hjerte som slo mest sannsynlig var det for tidlig enda. Skal tilbake om en uke. Alt annet så bra ut, manglet bare et bankende hjerte da blir det igjen en laaang uke å vente
Jeg tror ikke løpet er kjørt, men bare kjedelig når jeg hadde gledet meg så mye håper på gode nyheter neste uke. Ho mente da at hjertelyden burde være derSå utrolig kjedelig at det ikke ble som forventet! Men prøv å husk at løpet ikke er kjørt enda. Du vet jo ikke når EL var, skulle jeg ha fulgt min menstermin hadde jeg vært nesten 1 uke lengre på vei