Endelig desember!

Ja, endelig komme julemåneden, å mange små nye babyer :-D
14 dager t termin her, men jeg håpe på 7 dager til han komme(lov å håpe han her skal være like snill som storesøster var å komme en uke før) :-D

Det var det jeg også hadde et håp om. Både storesøster og storebror kom en uke før termin så jeg hadde virkelig ikke sett for meg at jeg skulle gå noe lengre denne gangen! ☺ Men nr 3 er visst en luring! Så lenge jeg slipper overtid skal jeg vel ikke klage :D Det er iallefall spennende dager vi er inne i :D

Det blir noen spennende dager/uker fremover :)
Storesøster kom før tiden, så jeg satser på midten av desember. Det er uansett ikke lenge til og det skjer når det skjer:)Endelig fått pakket litt i fødebagen nå.

Ja, nå blir det nok desemberbabyer på oss som er igjen. Har gått opp for meg at det kan skje når som helst. Da blir jeg plutselig litt stressa :o

Utrolig spennende!! Føler tiden har flydd. Gøy å lese når/om ting skjer for dere andre her inne. 1 spennende uke igjen til termin. Storesøster ble jeg satt igang med 12 dager over termin, så frykter overtid. Har fått for meg det er noe med 2.Desember Haha! Så får vente spent i ettpar dager til å se :D

Må si det føles ekstra rart å vite når hun skal komme! Både godt og merkelig på en gang. Nå kan vi for alvor ha nedtelling! 9 dager igjen :D

Kjenner det er litt rart å snart være ferdig. Ettersom jeg nå er passert 40 år, så blir det siste barnet. Synes tiden vekselvis har gått utrolig treigt, og flydd avgårde. I morgen på denne tiden er hun kanskje her.. er nøyaktig tre uker til termin, og skal igangsettes i morgen tidlig. Tok inn krisebaggen fra bilen i dag, og skal pakke fødebag. Kjøpt inn litt drikke og lettvint mat, og skal lage matpakke, sånn i tilfelle. Sånn sett er det veldig praktisk å vite når vi skal inn. Ble igangsatt med storesøster også, det tok 4 timer fra modningspilla ble satt inn til hun var ute, så lillesøster kan gjerne følge hennes eksempel ;)

Ja, i morgen er det endelig desember, vår måned! Med termin midt i måneden (17 desember), vet jeg at innen nyttår er mini her! Jeg blir satt igang senest 28 desember, men håper veldig på at mini vil komme før termin. Jeg er så utålmodig nå, men snart, snart har vi han her :) Uansett blir det en ekstra koselig og spennende adventstid i år!

Jeg har vært så rolig gjennom hele svangerskapet, men nå i dag ble jeg plutselig helt svett når jeg begynte å tenke på fødselen. Nå kan det jo skje når som helst! Jeg som har følt meg så klar er plutselig ikke klar i det hele tatt! :o

Føles veldig rart å være så nærme målet! Sov ekstremt lite i natt, og baby tok helt av inni der. Ble veldig bekymret, for har aldri opplevd et sånt aktivitetsnivå. Ringte jordmor, og hun sa det var positivt, men skal til henne for sjekk i morgen. Heldigvis har han hatt normalt aktivitetsnivå i løpet av dagen, men merker at han er blitt sterk! Håper på litt mer søvn i natt:-)

Hurraaa ! Om 26 minutt er det 1. desember (min menstermin, spennende) og da blir hun garantert et desemberbarn ❤️ <3 dette blir den beste måneden :) så nære målet nå damer! Heia oss!
Termin 6. Des og garantert ute før den 18. Des da :)

Back
Topp