Endelig!!! :D

Ja dette er så deilig! Krysser alt jeg har for at det bare fortsetter frem til termin! ❤️

Gratulerer så utrolig mye!!! Du får få deg en tid når du er 6+0 så du får se hjertet, da klarer du å slappe av :)
Ja tenkte det :) nå er alle mine behandlere på ferie, men de kommer tilbake snart.. Så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet ;)

Gratulerer så utrolig mye!!! Du får få deg en tid når du er 6+0 så du får se hjertet, da klarer du å slappe av :)
Ja tenkte det :) nå er alle mine behandlere på ferie, men de kommer tilbake snart.. Så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet ;)

Gratulerer så mye

Skal på ul når jeg er 7+0 hos min gynekolog :) det er 6 dager til!! :D håper alt står bra til der inne!!!

ImageUploadedByBV Forum1439280277.662654.jpg
hurra!! Fantastisk å se hjertet slå! ❤️

Hei, så bra å se at du har fått sett ett bankende hjerte, og at blødningen var uskyldig :-) masse lykke til videre:-)

Var veldig godt å lese noe sånn siden jeg har blødd/spottet i rundt 3 dager nå, men målte hcg på onsdag og skal måle igjen imorgen. Men fikk litt mer håp nå, det trengte jeg❤

Gratulerer!

Er 14+2 i dag så alt har gått bra til tross for blødning tidlig.. ❤️

Supert å høre at alt er bra med deg og den lille spiren! Det begynner jo å nærme seg rutine-UL etter hvert også nå. Spennende! Ønsker deg et fortsatt kjempefint svangerskap! :)

Back
Topp