Endelig!!! :D

Trist! Har du økt inntaket av progesteron? Gjør det og om du går på østrogen øk det også. Er jo så mange protokoller, men det var det jeg fikk beskjed om at jeg skulle gjøre. Jeg blødde en del m/klumper mellom uke 5+4 og 10+o, men datteren min er nå 10 måneder. Ikke gi opp!! Ta blodprøve med to dagers mellomrom for å sjekke at det går opp.
Når du tar blodprøve sjekk også progesteronnivået, mange som blør pga lavt nivå.
Takk for svar! Godt å høre at det er suksess historier! :) håper at jeg også er en av de som kan blø med klumper i starten... Er vel en mening med alt...

Går på lutinus 100 mg x 3, og progynova 2 mg x 3... Bør jeg øke til x 4 da?

Da skal du øke ja! Min klinik ba meg øke med en av hver og det skal man fortsette med helt til uke 12! Man kan aldri få for mye progesteron. Skremmende som bare det med blødning, men det er utrolig vanlig å blø i Ivf graviditeter men det betyr ikke at man mister for det. Hvor langt er du på vei? Kan du boke inn en ul? Man kan jo se at det er en hinne og en eggsekk der før uke 6, og evt. se hvor blødninger kommer fra. Er du etter 5+6 kan du se hjertet.

Altså, du må øke med både prog og østrogen, ikke bare prog. Er litt trøtt ser jeg ;) typ alle Ivf kvinner jeg kjenner har begynt å blø fra uke 5/6, veldig vanlig.

Da skal du øke ja! Min klinik ba meg øke med en av hver og det skal man fortsette med helt til uke 12! Man kan aldri få for mye progesteron. Skremmende som bare det med blødning, men det er utrolig vanlig å blø i Ivf graviditeter men det betyr ikke at man mister for det. Hvor langt er du på vei? Kan du boke inn en ul? Man kan jo se at det er en hinne og en eggsekk der før uke 6, og evt. se hvor blødninger kommer fra. Er du etter 5+6 kan du se hjertet.
Altså, du må øke med både prog og østrogen, ikke bare prog. Er litt trøtt ser jeg ;) typ alle Ivf kvinner jeg kjenner har begynt å blø fra uke 5/6, veldig vanlig.
Tusen takk for svar! Har økt nå! :) sluttet å blø hvertfall, men følelsen er litt borte.. Så vi får se.. Skal til legen i dag og måle hcg..

Jeg er 4+6 i dag

Ok, bra det ikke blør mer :) Det er så ekkelt med blødning, men det er som sagt dessverre veldig vanlig å blø på denne tiden i graviditeten. Fortell gjerne hvordan det går med deg videre og svaret på hcg! Lykke til :)

Hcg i går var på 4300. Håper den stiger til i morgen!!! Håper sååå det er liv i magen selv med blødningene som har vært!!!

Hcg i går var på 4300. Håper den stiger til i morgen!!! Håper sååå det er liv i magen selv med blødningene som har vært!!!

Gikk det bra idag?

Har fått tatt blodprøven ja :) men får ikke svar før i morgen etter kl 12... Så blir noen lange spennende timer!...

Har blødningene stoppet opp helt eller? Nervepirrende timer ja! Har gått å ventet på slike resultater mang en gang selv jeg

Har blødningene stoppet opp helt eller? Nervepirrende timer ja! Har gått å ventet på slike resultater mang en gang selv jeg
Ja :D de har stoppet opp helt :) er veldig glad for det! :) fått utrolig ømme pupper i dag, og de har vokst ;)

Da fikk jeg svar :) var på 7100 i går :) så da håper jeg at det har gått bra?

Danmark var fornøyd iallefall :)

Ja da er nok alt i skjønneste orden :) :) :) har kun opplevd synkende hcg når det har blitt målt (st olavs måler ikke hcg ved ivf) så vet liksom ikke helt hva som er bra eller ikke - men nå er jeg virkelig glad på dine vegne :D

Back
Topp