Endelig :D

Så koselig :) kjenner ikke noe utenpå her enda. Er 18+2 i dag, og kjenner veldig mye mindre enn de andre gangene. Men det blir vel etter hvert :) nyt hver en bevegelse! Det er så herlig når man kjenner liv i magen :)

Åh, så herlig. Jeg er 15+5 i dag, og kjenner ikke noe liv innvendig en gang. Hadde håpet jeg kunne kjenne snart, men så har jeg jo morkaken på fremre vegg. Når begynte du å kjenne innvendig?

Åh, så herlig. Jeg er 15+5 i dag, og kjenner ikke noe liv innvendig en gang. Hadde håpet jeg kunne kjenne snart, men så har jeg jo morkaken på fremre vegg. Når begynte du å kjenne innvendig?
Jeg kjente bevegelse tidlig :)
Allerede i uke 11. Men tror det har mye å si at babyen min ligger så langt nede :)
Dette er å min 3 å alle 3 gangene har jeg hatt morkaken forran.
Det kommer nok snart :D :D

Sååå herlig! :D

Yayyy, så fantastisk:D<3 Her er nok det en stund til enda. 14+1, men kjenner mye bevegelse inni magen og små dult da<3

Herlig!! :)
Vi opplevde det samme i går! Babyen sparket skikkelig hardt så tok tak i hånden til samboeren min og da fikk han kjenne flere spark han også, så koselig! :)

Så herlig! Gleder meg sååå til sambo også skal få kjenne de små dultene ;)

Merker sambo begynner å bli utålmodig! :D er så koselig at han interesserer seg!

Så herlig!
Kjenner ingenting jeg... 16+5 med første.. Gleder meg til vi kjenner liv, mannen er utålmodig;)

Så herlig! Er ein følelse som er rett og slett magisk!

Til deke som kjenne den lille inni, men ikkje utanfor. Kan vere lettare å kjenne om du ligg heilt strak på ryggen..

Back
Topp