Endelig :D

Nybegynner90

Forelsket i forumet
JuniJubel2021
Da va det endelig min tur å hoppe inn her til mars-gjengen!:thumleft
På tidlig UL i går fikk jeg vite at jeg er 8+3, og har regnet meg frem til en (foreløpig) termin til 30 mars.

Nyutdannet førstegangsmamma i helt ny jobb. Bor med min kjære og våre 2 hunder.
Gleder oss mye til familieforøkelse! :Heartred

På tidlig UL i går fikk jeg vite at jeg er 8+3, og har regnet meg frem til en (foreløpig) termin til 30 mars.

Så koselig! Gratulerer og velkommen inn hit ;)

Ikke snakk om å være vanskelig her, men lurer på hvordan du regner termin?
Jeg er 10+1, termin 23. mars. Altså en uke før mars er over. Du er nesten to uker bak meg i svangerskapet.

Men, gratulere så mye med en liten i magen :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Gratulere og velkommen

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulere og velkommen!:)
Æ e 8+3 i dag, har foreløpig termin 1.april, så svinse litt fram og tilbake:) Men trur nurk kommer i mars, hehe

Ikke snakk om å være vanskelig her, men lurer på hvordan du regner termin?
Jeg er 10+1, termin 23. mars. Altså en uke før mars er over. Du er nesten to uker bak meg i svangerskapet.

Men, gratulere så mye med en liten i magen :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️
40 fulle uker?
Kan godt hende jeg tar feil her, er første gang jeg er gravid, så er absolutt ikke helt inne på alt av begreper osv rundt dette ;)
Er i dag (lørdag) 8+5.
Når jeg legger inn 30 mars som termin i disse gravidappene får jeg også opp at jeg er 8+5 :)

40 fulle uker?
Kan godt hende jeg tar feil her, er første gang jeg er gravid, så er absolutt ikke helt inne på alt av begreper osv rundt dette ;)
Er i dag (lørdag) 8+5.
Når jeg legger inn 30 mars som termin i disse gravidappene får jeg også opp at jeg er 8+5 :)
I Norge er det vanlig å regne et svangerskap som 40+2 eller 40+3, mens de fleste andre land bruker 40+0. Det er nok grunnen til forvirring ;) Men uansett, så ligger du jo på vippen mellom to måneder, så du kan jo bli ved med å henge her inne om du vil ;) Det er mange som er litt i to termingrupper når de ligger på kanten.

40 fulle uker?
Er i dag (lørdag) 8+5.
Bli med her du :)
Jeg er 10+2 i dag (lørdag). Så da er du 9 dager bak meg, så burde bli april.
Men babyen kommer når den er klar :)

❤️ lille ❤️ 24/3-15 ❤️

Back
Topp