Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe.. Ja, skjønner i bunn og grunn at bekymringene muligens er unødvendige.. Så prøver å ta meg sammen og bre nyte det nå, og tenke at det går nok bra! Så får jeg forhåpentligvis høre om det er hjertelyd når jeg skal til jordmor i midten av aprilJa, men jeg tror på ett forum som her så ser man ekstra godt de veldig få som mister så langt ut o svangerskapet. Når jeg gikk gravid for over 4 år siden var det nesten ingen tanke i hode om at det kunne gå galt. Var sjelden inne på bv og sånn, og bekymret meg mye mindre enn jeg har gjort denne gang. Vært luvredd for at noe er galt, og nå har jeg brukt så mye energi på å bekymre meg når alt var i skjønneste orden... Tror man for sin egen del må prøve å se litt forbi de tilfellene det går galt og tenke positivt Det er knallgode odds - jm sa at når hjertelyd er oppdaget i uke 12 er det over 98% sikkert at slt går bra Og ja, det er nok bare starten på bekymringene men også på masse glede! !