Endelig! 1 kontroll :)

Caressa

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
I morgen er endelig dagen for 1 kontroll her :-) Gleder oss masse, mange følelser. . Nå blir brått alt så virkelig, vi ska faktisk ha en baby! :rolleyes: håper virkelig på å få høre hjertet, 11 uker imrg, så da burde d være stor sjanse :-) Hørte det veldig tidlig m junior, allerede ved 9 uke. Håper alt er som d skal <3 Enn dere damer da, mange som har hatt kontroll enda hos jm eller lege? Og fått høre hjertet? :)

Har også første i kontroll i morgen :D
Gleder meg skvett i hjel!!!
Aner ikke hvor langt på vei jeg er, men om jeg ikke tar helt feil kommer det til å lyttes etter lyd, fordi legen min er den mest fantastiske i verden!
Hun ble så glad at hun ringte for å gratulere da hun så at jeg var registrert med svangerskapskontroll hos henne, for hun vet hvor lyst jeg har på baby :)

Å så gøy:-D da må jeg få høre åssen d gikk !! :-) Så koselig lege du har da :) nesten litt sjokkert jeg, sjelden man møter sånne leger lenger. Må være godt, føle at man blir skikkelig ivaretatt :)

Å så gøy:-D da må jeg få høre åssen d gikk !! :) Så koselig lege du har da :) nesten litt sjokkert jeg, sjelden man møter sånne leger lenger. Må være godt, føle at man blir skikkelig ivaretatt :)

For å si det sånn: Jeg drar gladelig to mil for å få ha henne som lege!
Det ligger et legesenter 1 km unna, og det får ligge i fred :P

Haha ja du det skjønner jeg meget godt :D Den reiseveien er det verdt ;)

Jeg har også første kontroll i morgen :) Blir spennende! Føler jeg har venta i evigheter på den timen :P hehe

jeg var i tidlig ul forrige tirsdag og fikk se en pitteliten spire og høre hjertelyden;) Skal tilbake i morgen, håper alt er bra da og gleder meg til å se erta igjen;)

Heldige dere er :) har ikke time før 10 april, og vet ikke om det blir noe tidlig ul. Har så lyst til å vite at alt er bra :p

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg var i dag :D Er 11 uker og fikk høre et lite hjerte - smelt <3

10 April ja, er jo en stund til, men det går fort vet du med påsken og alt; -) hvor lqngt er du på vei? :-)

FruA; så herlig å få høre hjertet da :) <3 Gleder meg masse til i morgen kjenner jeg :-)

Lykke til på kontroll i dag! Gled deg! Super jordmor er hun. er så fornøyd med henne! Fikk høre hjertelyd på tirsdag, så hun leter dersom du spør=)

Dustelegesenter!! Bytta timen min til tirsdag uten å si ifra! :mad: Veldig fint når man har ent halvtimes reisevei en vei, og attpåtil må vente i 40 minutter før man får beskjed om at timen er flytta.... Blir så irritert!

Lykke til på kontroll i dag! Gled deg! Super jordmor er hun. er så fornøyd med henne! Fikk høre hjertelyd på tirsdag, så hun leter dersom du spør=)
Hørt det :) Ja tirsdag er jeg 11+4 så da må hun vel kunne høre noe. :-) Bare venta så lenge på denne timen, trenger en bekreftelse, og når endelig dagen er her så må jeg vente enda lenger :( At det går an..

Så kjedelig da! Dårlig å ikke si fra da!
Ja syns det :$ Hu dama i skranken titta bsre dumt på meg som om jeg fant det på at jeg hadde time i dag..er da ikke senil, skrev det opp samtidig som jeg ringte etter time og hun som avtalte timen foreslo i dag for da var jeg akkurat 11 uker. Ergerlig, men ikke så mye å gjøret med. .. får vel bare smøre meg med tålmodighet :-)

Så rart. Men er visst tirsdagen som er svangerskapsdagen ettersom jeg har forstått. men det burde de jo tenkt på når de satte opp timen, og iallefall gitt deg beskjed. Jordmor jobber ikke hver dag...

Så rart. Men er visst tirsdagen som er svangerskapsdagen ettersom jeg har forstått. men det burde de jo tenkt på når de satte opp timen, og iallefall gitt deg beskjed. Jordmor jobber ikke hver dag...
Ja veit at tirsdag er dagen :) Hu som satte opp timen sa at hu regna m at jm var der på fredag og hvis ikke skulle jeg få beskjed. .. Noe jeg da altså ikke fikk. Så da håper jeg at timen går som planlagt på tirsdag iallfall :p

Åja,hm...da var det dårlig at de ikke ga beskjed! Men det blir nok bra på tirsdag da=) da er du jo langt på vei og, og får helt sikkert høre hjertelyd!=)

Back
Topp