En typisk søndag?

Typisk sønsdag hos oss starter med tvtitting mens jeg steker rundstykker.. skjelden vi legger store planer.
Spiser ofte søndagsmiddag hos mine foreldre :)

Sover lenge og koser oss hjemme. Som regel ingen planer. Noen ganger kino osv eller bare ut og finne på noe. Lager bestandig god søndags middag :kr

Har så og si alltid besøk eller er på besøk hos familie på søndager. Stor familie, så mange man skal rekke rundt til :P

Jeg bruker dage litt sånn variert om jeg ikke er på jobb :) til å ta en ryddeshau i skuffer og skaper eller en skikkelig rengjøring av et rom, bake noe godt, gåtur, besøk osv :)

Litt forskjellig her. Som regel tar gubben ungen med ut så mor får ryddet og ordnet til middag ;)

Jeg og mannen har ikke så mye fri sammen så søndager er litt hellige. Jeg står opp med frøkna, lager god frokost så står mannen opp, vi tar oss god tid og nakker sammen uten å stresse med noe. Etter det går vi enten ut hvis der er fint vær eller så drar vi i bassenget. Når vi kommer hjem lager vi en bedre middag og koser oss hjemme. Får ofte gjester som spiser middag med oss:) elsker søndager når vi begge har fri:)

Vi har egentlig ingen typisk søndag her. Det varierer veldig.
I går jobbet jeg for eks. Guttaboys var ute på trilletur og lekte litt i en barnehage.
Andre søndager er vi hos familie eller har besøk selv. Hytten også ofte.

Her tar vi dagen som den kommer :) noen få ganger har vi planlagt ting slik som søndagen som kommer ;)
bor over en time unna nærmeste familie så slike ting måtte uansett hatt blitt planlagt.

Ellers så gjør vi som mange andre dager nemlig er ute og koser oss, nærmeste uansett vær

også ordner vi barnehage sekken for en ny uke :)

Søndager er familiedag :) Koser oss hjemme, baker, ser DVD, ute og leker eller drar på fjelltur, fisketur, biltur...

Søndager pleier å være daffedager hjemme. Av og til middag hos min mormor eller svigers. Hvis jeg maser lenge nok blir sambo med på tur i marka.

Absolutt daff vol. 29.

Vanligvis har vi planer for en dag i helgen, og en dag for bare sløving hjemme.
Vanligvis er lørdagen aktivitetsdagen og søndagen sløvedag.
Noen ganger arrangerer vi "hjemmekino" hvor vi ser en DVD vi ikke har sett før og spiser popcorn til. :)
Blir lite utetid da vi er skikkelige sofagriser begge to. ;)
En av tre søndager (og mange ukedager, vi har 50/50-deling) er han hos pappan og bonusmamman, da blir det vanligvis MINST like mye sløv på meg, men med mer dataspill - for da får jeg ha maskinen min i fred. ;)

Vi går ut og leker etter frokost. Vesla sover fra 12-14 ca. Da gjør vi enten husarbeid eller slapper av/ser tv. Som regel spiser vi middag hos familie og tilbringer ettermiddagen der.

Rolig dag med fokus på familien og kos. Lat morgen, med legobygging og boklesing i pysjen, felles frokost og etterhvert sovetid. Da nyter de voksne stillhet og ro ;) Middagen er gjerne litt mer "spesiell" og vi prøver å komme oss ut i løpet av dagen :)

Back
Topp