En typisk søndag?

Momofmany

Forumet er livet
Hva gjør dere på en typisk søndag? Daffedag, besøker familie, Må dere på en sykkeltur?

Last edited:
Søndagene jeg har barna( annenhver) så har vi slakk morgen med sein frokost, også blir det ofte til at vi rydder og vasker til ny uke!

Senere blir det og komme seg ut, enten på besøk, eller leke ute! Legger sjelden planer på slike dager! Og tar det som det kommer:)

Her jobber samboer annenhver søndag. Før permisjonen min begynte jobbet jeg hver 3. søndag, så ikke så ofte vi er fri samtidig om søndagen...... Men når vi er det så er det som regel å sove litt lenge, spise god frokost sammen og så varierer det litt hva resten av dagen brukes til. Kanskje ei treningsøkt, avslapping hjemme, ordne ting i huset, ha besøk eller dra på besøk til familien min (hans familie bor langt unna).

Når jeg er hjemme aleine mens han jobber så blir det mye avslapping og rolige dager for tida... Ruger som best jeg kan :-)

Vi legger stort sett ikke planer for søndagene, men tar det som det kommer. Det eneste som er fast er at vi må hente eldste annenhver søndag hos faren sin en times tid unna.

en av oss sover lenge, så tar vi det helt piano :)
familietid :)

Her er søndagene daffe dag :) kan også ha aktivitet med familien og besøke familie :)

Det varierer.

Somregel besøker vi eller får besøk av min bror med familie eller mine foreldre i løpet av helga, men en typisk søndag er enten ren daffedag, eldstemann gjerne en tur på besøk hos en kompis, evt kompisen her (men denne liker best å ha besøket hos seg, så de er oftest der) evt en tur i svømmehallen eller akvariet. Vi vil helst gjøre NOE, ellers blir i alle fall jeg brakkesyk (det er jeg i kveld, forresten. Daffesøndag) og ungene rastløse.

Så lite som mulig :) ofte noe familie-greier noen timer. Litt for dårlig på å ut og røre på seg. Spes. nå når jeg straks er høygravid. Men det vil sikkert bli bedre om man må ut å trille :)

Her jobber samboer annenhver søndag. Før permisjonen min begynte jobbet jeg hver 3. søndag, så ikke så ofte vi er fri samtidig om søndagen...... Men når vi er det så er det som regel å sove litt lenge, spise god frokost sammen og så varierer det litt hva resten av dagen brukes til. Kanskje ei treningsøkt, avslapping hjemme, ordne ting i huset, ha besøk eller dra på besøk til familien min (hans familie bor langt unna).

Når jeg er hjemme aleine mens han jobber så blir det mye avslapping og rolige dager for tida... Ruger som best jeg kan :)

Oi, dette er jo din måned :) spennende!

Det varierer.

Somregel besøker vi eller får besøk av min bror med familie eller mine foreldre i løpet av helga, men en typisk søndag er enten ren daffedag, eldstemann gjerne en tur på besøk hos en kompis, evt kompisen her (men denne liker best å ha besøket hos seg, så de er oftest der) evt en tur i svømmehallen eller akvariet. Vi vil helst gjøre NOE, ellers blir i alle fall jeg brakkesyk (det er jeg i kveld, forresten. Daffesøndag) og ungene rastløse.

Skjønner, blir brakkesyk selv. Måtte bare ta med de tre eldste ut på lommelykt-tur i sta, støynivået var ekstremt og sofaen var trampoline. Når de kom inn igjen ble de kreative og lekte masse selv!

Søndagene er enten daffedag, turdag eller en dag der vi besøker familie/venner :) Alt etter hva vi har ork og muligheten til :)

Her starter vi nesten alltid med en tur og treffer ofte familie i løpet av dagen:)

Egentlig daffedag, men så blir det til at vi besøker familie, drar i skogen, eventyrfabrikken osv. Men lader mest opp til ny uke.

Begge deler. Stort sett treffes vi noen i familien. Og har ellers familiedag bare oss 3:) meg og samboer slapper av på kvelden med film eller serie:)

Back
Topp