En, to... baby nummer tre ♡

Ååå så stas, gratulerer! :love017

Femåring :Heartpink

Plutselig desember igjen, og frøkna er fem år i dag! Neste år er hun klar for skolen, og jeg skjønner ikke hvor tiden går :nailbiting: Et spennende nytt kapittel. Men først skal det feires :king

Rampenissen er på plass og feirer med oss!
20251213_093251.jpg

En, to...baby nummer tre :Heartbigred

1.september 2024 sa mannen ja til å prøve på baby nummer tre :binkybaby Ett år senere sitter vi her med tredjemann på vei, endelig :Heartred og til sommeren blir vi en familie på fem.

Vi gleder oss til en ny babyperiode, og søsknene gleder seg til å få en liten i hus de også. Det blir stor stas, selv om vi noen kvelder sitter og lurer på om vi er helt gale :hilarious:Tenk at vi får lov til å oppleve dette for tredje gang; smått tøy, bleier i størrelse 1 og at vi må ha med vogn og stelleveske overalt igjen. Gledings :Heartred

I dag er jeg 14+0, og familie og venner fikk vite hemmeligheten vår på lille julaften. Det er det lengste vi har holdt et svangerskap hemmelig, og det har vært fint å bare være meg og mannen om hemmeligheten, men tidvis nervepirrende og noe slitsomt å være redd for å avsløres før vi ønsket. Spesielt på julebord i badeland i starten av desember :hilarious: Vi har vært så påpasselige at det til og med ble ny konto her inne i form av @Siste knøttet ♡. Nå vil jeg oppdatere videre i gode, gamle dagboken, og ha alle mine tre svangerskap samlet på et og samme sted.

ae6ba843-2c1b-44cb-b7f5-201729cbf1f7-1_all_15502.jpg

Last edited:
Gravidoppdatering :happy093

:duckie Gravid: 14+0

:duckie Termin: 01.07.26

:duckie Kjønn: :dummy1::dummy: Stadig et mysterium hvem som skjuler seg i magen, men jordmor v/Bærum sykehus mistenker en gutt enn så lenge. Hadde vært toppers for bror som drukner i kusiner i tillegg til storesøsteren :hilarious:

:duckie Dager til termin: 185 dager

:duckie Graviduke: 15

:duckie Gravidmåned: 4

:duckie Trimester: Andre

:duckieNeste kontroll: 06.02.26 blir det OUL v/Bærum sykehus.

:duckie Symptomer: Bekkenløsningen melder seg svakt, ømme pupper og kvalmebølger.

:duckie Cravings: Jordbærmelk eller varm melk med honning.

:duckie Tilskudd:
1000026660.jpg

:duckie Bevegelse: Morkaka er plassert i front dette svangerskapet, og tålmodigheten min må nok til pers denne runden. Er så hyggelig med spark og kontakt, så jeg håper jeg får det om ikke så lenge tross plasseringen.

:duckieTanker: Sliten og trøtt om dagen, er syk akkurat nå også, men heldigvis på bedringens vei. Det er greit å være frisk før jobben starter igjen, og da skal nyheten deles der også. Blir stas å se reaksjoner der. Har et vidunderlig drømmeteam som kommer til å være glade på mine vegne, men vemodig nok mister jeg nok muligheten til å returnere til akkurat den gjengen.

I morgen skal vi ut og kikke på vogn til minsten, og jeg gleder meg til å se hva markedet bjudar på. Viktigst for oss er en lett håndterlig vogn med god plass i handlekurven og strålende svingradius.

Wæææ, gratulerer så mye! :woot: Så spennende å holde det hemmelig så lenge!

1.september 2024 sa mannen ja til å prøve på baby nummer tre :binkybaby Ett år senere sitter vi her med tredjemann på vei, endelig :Heartred og til sommeren blir vi en familie på fem.

Vi gleder oss til en ny babyperiode, og søsknene gleder seg til å få en liten i hus de også. Det blir stor stas, selv om vi noen kvelder sitter og lurer på om vi er helt gale :hilarious:Tenk at vi får lov til å oppleve dette for tredje gang; smått tøy, bleier i størrelse 1 og at vi må ha med vogn og stelleveske overalt igjen. Gledings :Heartred

I dag er jeg 14+0, og familie og venner fikk vite hemmeligheten vår på lille julaften. Det er det lengste vi har holdt et svangerskap hemmelig, og det har vært fint å bare være meg og mannen om hemmeligheten, men tidvis nervepirrende og noe slitsomt å være redd for å avsløres før vi ønsket. Spesielt på julebord i badeland i starten av desember :hilarious: Vi har vært så påpasselige at det til og med ble ny konto her inne i form av @Siste knøttet ♡. Nå vil jeg oppdatere videre i gode, gamle dagboken, og ha alle mine tre svangerskap samlet på et og samme sted.

Vis vedlegget 476610
Gratulerer så mye med nr. 3 på vei :love017

Gratulerer så mye :love7

Vis vedlegget 476610
Gratulerer så mye! Har selv en datter og sønn. Vil også ha nr 3, men her er ikke mannen så opp for det etter vi mistet nr 3 sist :shy:Så gøy at dere klarte holde det skjult! Fine babyen:love017

Gratulerer så mye! Har selv en datter og sønn. Vil også ha nr 3, men her er ikke mannen så opp for det etter vi mistet nr 3 sist :shy:Så gøy at dere klarte holde det skjult! Fine babyen:love017
Så leit at dere mistet nummer tre :Heartred Håper det kan bli en liten til på dere, og at begge ønsker det med tiden. Mannen her ville ikke ha nummer tre, så jeg begynte å forsone meg med to helt til han plutselig sa "Okei da" :hilarious:

Back
Topp