Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Termin 7. juli
Jeg tipper 14. juli, mannen tipper 9. liten tro på at hun kommer før termin i alle fall!
14. Juli er en veldig bra dag å ha bursdag på kan ikke huske sist det var dårlig vær da! Haha
Så lenge det ikke er 30 grader når jeg ligger og føder da
Hei! Kan ikke tro det snart at det snart er ett år siden snuppa kom, så sniker fra juli 14! Jeg ble satt i gang 15.juli, jenta vår kom 20. Juli! Så det kan ta tid! Selvfølgelig trenger det ikke gå så lang tid, men var skikkelig nedtur for meg at det tok sånn tid :-( så greit å forberede seg både ene og andre veienHar termin 19, men tror 10.juli for da har mamma og pappa bryllupsdag, føler han kommer før selvom det er veldig dumt håpe !
Samboer tror 23.juli blir satt igang på termin, så vet ikke helt hvorfor han mener det skal ta 4 dager men, haha
Hei! Kan ikke tro det snart at det snart er ett år siden snuppa kom, så sniker fra juli 14! Jeg ble satt i gang 15.juli, jenta vår kom 20. Juli! Så det kan ta tid! Selvfølgelig trenger det ikke gå så lang tid, men var skikkelig nedtur for meg at det tok sånn tid :-( så greit å forberede seg både ene og andre veien
Haha! Nei, det er helt sant!Tiden går fort <3 5 dager, såpass ja!! Hørt det kan ta lang tid, men syntes ikke samboer trenger håpe på det da, hihi