En tippetråd!

Termin 7. juli
Jeg tipper 14. juli, mannen tipper 9. :) liten tro på at hun kommer før termin i alle fall!
 
Har termin 19, men tror 10.juli for da har mamma og pappa bryllupsdag, føler han kommer før selvom det er veldig dumt håpe :p!

Samboer tror 23.juli :) blir satt igang på termin, så vet ikke helt hvorfor han mener det skal ta 4 dager men, haha
Hei! Kan ikke tro det snart at det snart er ett år siden snuppa kom, så sniker fra juli 14! Jeg ble satt i gang 15.juli, jenta vår kom 20. Juli! Så det kan ta tid! Selvfølgelig trenger det ikke gå så lang tid, men var skikkelig nedtur for meg at det tok sånn tid :-( så greit å forberede seg både ene og andre veien :)
 
Hei! Kan ikke tro det snart at det snart er ett år siden snuppa kom, så sniker fra juli 14! Jeg ble satt i gang 15.juli, jenta vår kom 20. Juli! Så det kan ta tid! Selvfølgelig trenger det ikke gå så lang tid, men var skikkelig nedtur for meg at det tok sånn tid :-( så greit å forberede seg både ene og andre veien :)

Tiden går fort <3 5 dager, såpass ja!! Hørt det kan ta lang tid, men syntes ikke samboer trenger håpe på det da, hihi :D
 
Termin 7.juli. Jeg tror han kommer 2.juli og samboeren 4.juli ;) Svigermor tror han kommer allerede I slutten av juni :p Storesøster kom 4 dager før termin :D
 
Har termin 12 juli, tipper hun kommer 10 eller 11 :)
 
Har termin 25.Juli, og har planlagt KS 14.Juli.
Men av en eller annen grunn har jeg på følelsen av at han kommer litt før.... Aner ikke hvorfor :O Kanskje ca en uke før!
 
Termin 5. Juli
Samboer tror Tirsdag 16. Juni
Jeg tror onsdag 24. Juni ;)
 
tanta til samboer tror 5 august, han selv 7 august og jeg tror hun kommer når hun ansolutt må, etter 13 :p Bare føøler på meg at det blir max overtid :p Har termin 1 august :)
 
Back
Topp