En til?

Lykkegravid

Betatt av forumet
Flere som allerede har begynt og tenke på en til? :) jeg har alltid hatt lyst på to tette. Så vi skal begynne og prøve igjen om et par mnd :D full ammer men fikk tilbake mensen 7 uker etter fødsel. Så da er det jo muligheter håper jeg :)

Jeg trodde jeg var gravid nå 2,5 mnd etter fødsel. Var ikke det da, men nå har liksom tanken på to så tette satt seg. Mannen har veldig lyst ihvertfall, men jeg har lyst på både nr 2 og skole. Vi får se hehe!

Jeg har allerede to tette. Begynte å prøve da første var 5mnd. Ble gravid da hun var 8 mnd. Det blir ett skoleår mellom dem. (17 mnd)
Vi skal ikke ha flere. Drømmen var to tette, nå har vi det:)

No offense, men at dere orker xD Kan ikke se for meg å gå gravid med en trassig 1- eller 2-åring :p

Kunne å tenkt det, men ulempen er at man må slutte å amme :/ Og det ønsker jeg ikke før hun nærmer seg året værtfall!! Så alt til sin tid:) Havannet år eller to mellom er jo å ganske tett :)

Kunne å tenkt det, men ulempen er at man må slutte å amme :/ Og det ønsker jeg ikke før hun nærmer seg året værtfall!! Så alt til sin tid:) Havannet år eller to mellom er jo å ganske tett :)
Må ikke slutte og amme for det :) helsesøster sa at det ikke var noe problem, kroppen vår klarer fint og gi næring til to barn samtidig :)

Vi begynner på nr to om ca ett år, blir 36år til høsten så kan ikke vente i mange år:)

Ble gravid denne gangen mens jeg ammet førstemann var ikke noe problem det nå var førstemann så stor at jeg sluttet å amme da jeg var 8 uker på vei, men kunne nok også fortsatt lenger både jm og lege sa det ikke var noe problem å amme

Vi vil ha 2 tette her også, er selv 21 måneder mellom meg og broren min og synes det er veldig greit å ha søsken i nær alder. Gubben er attpåklatt og synes det var veldig dumt å ha stor aldersforskjell opp til søsknene sine som hadde 13 måneder mellom seg i alder. Så får vi se når vi setter i gang å prøve - vil ihverfall vente slik termin ikke kommer i år eller akkurat i årskiftet:-)

Me ska begynna å prøva te høsten ca.. :-) fått beskjed om at me først må komma i nytt hus før me begynne på neste, og da e eg egentli eni i!;)

Hørt det kan frmprovosere tidlig fødsel?!
Tenkte du på amming? Spurte om det med abortfare, men legen sa nei :) mente det ikke gjorde noe å amme videre. Ville tro det samme gjelder for tidlig fødsel :)

Blir nok evt ikke før om minimum 3 år. Orker ikke to bleiebarn og trass

Tenkte du på amming? Spurte om det med abortfare, men legen sa nei :) mente det ikke gjorde noe å amme videre. Ville tro det samme gjelder for tidlig fødsel :)
Ja det jeg mente.. Hm... Merkelig at legen sa det til meg... Men legene sier mye rart ;) Meen blir nok å vente litt til ;)

Jeg har alltid tenkt at jeg vil ha 4-5 år mellom mine, men etter at lillemor kom kan jeg nesten ikke vente til neste mann :D men vi bor så utrolig dumt til, i en liten kjellerleilighet og planen er å kjøpe hus, men er nok litt vel optimistisk hvis jeg tror det skjer innen 2 år hvertfall. Får nok vente til vi har flyttet..

Her blir det ikke flere barn. 4 holder :D

Men har 5 år mellom nr 1 og nr 2.
3 år mellom nr 2 og 3. Og 3 år (nesten 4 år, hadde jeg fått i januar) mellom nr 3 og 4 :)

Last edited:
Back
Topp