En stor overraskelse!!

Hvor langt er du på vei nå, Chuma? Heier på deg og babyen!!:)

Krysser fingre og tær for deg. Virkelig!

Så nydelig, Chuma! Nei, det var virkelig dumt sagt av den legen.. Huff. Positive og gode tanker er alltid best:-) gode tanker til deg og spiren.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

12 uker, en stor milepæl! I alle mine svangerskap har jeg bare kommet så langt 4 ganger, så dette er stort! Nå er det vel ikke helt sånn at jeg kan begynne å shoppe babyklær helt ennå, det er ennå en laaang vei å gå og risikoen er dessverre ikke over for min del. Faktisk er det slik at nå begynner den perioden som er mest kritisk, frem til (minst) 24 uker. Startet dagen med å skifte sengetøy, for i løpet av natten hadde jeg blødd gjennom bind og alt mulig...Hører liksom ikke med til en slik gledens dag.
Men uansett, all grunn til å juble i dag! :-) Dere aner ikke hvor mye jeg ønsker at dere alle skal få oppleve dette, snart!

Du er så ufattelig tøff, Chuma! Jordnær til tusen. Tar av meg hatten i den grad jeg bruker det..... :notworthy Håper du får en rolig helg og at blødningene ikke gjør deg stresset! Det er som du sier nå det virkelig er spennende, men hurra, hurra, 12 uker er en milepæl. Sender deg og den lille spiren alle gode tanker :Heartbigred.

Hurra for 12 uker :)

Wow! 12 uker allerede! Lylle til med de neste 28:)

12 uker er jo flott!

Åhh så godt at du er kommet over den første store milepælen! :-)

Hurra for 12 uker.

Så satser vi på minst 12 til, helst 24

Hurraaa for 12 uker!!! :D <3

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

graulere med 12 uker <3
krysser fingrene for at spiren holder seg inne i minst 20uker til..
all gode ønsker deg og lille spiren din, klem

Tenker på deg så ofte Chuma og krysser alt jeg har for at dette skal gå bra <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå sniker jeg igjen!
Men hvordan går det med deg og spiren Chuma? :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tenker og tenker på deg og den lille spiren! Håper alt fremdeles går fint og at de videre kontrollene fremover kan være beroligende! :)

Heier på Chuma og spiren!

Tenker på dere, og sender over en god dose med positive tanker og gode ord..

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp