En stor overraskelse!!

Nei, jeg går ikke rundt og er redd og bekymret, det tjener ikke til noe. Ting skjer uansett om man bekymrer seg eller ikke, og det går ikke an å forberede seg på sorgen som eventuelt vil komme ved å gå og konstant tenke på at det KAN skje. Man må fokusere på det som er godt og positivt, for det er slik i livet at det man fokuserer på vokser seg større i tankene dine - så hvis man fokuserer på problemene hele tiden, vil de vokse seg store og uoverkommelige. Jeg har mye å være takknemlig for, og jeg vet at jeg er heldig som har fått oppleve å bli gravid til tross for alle diagnoser, hindringer og alder. Det er det jeg tenker på! Om det kommer til å ende godt, vet jeg ikke, men jeg vet at hadde jeg ikke kommet dit jeg er nå, så hadde ikke engang sjansen vært tilstede for en lykkelig slutt. Det er den så absolutt enda! :-)

Vis vedlegget 52683

Det var utrolig fint skrevet. Håper alt går din vei denne gangen og at huleboeren klamrer seg fast <3

Sent from my iPad using BV Forum

Krysser for dere <3 dette er noe dere fortjener virkelig!

Jeg krysser fingrene for deg og dine Chuma, jeg har jo en datter som er like gammel som din William og en sønn på 11 som heter William så jeg tenker på deg med jevne mellomrom. Det har jeg gjort i ca 6 år gjennom de utfordringene du har møtt i løpet av disse årene og jeg er imponert over din positivitet og evne til å komme deg videre <3
Men så lurer jeg på om en ting i forhold til blødningene du har om du ikke kan få medisiner som stanser disse blødningene evt reduserer dem? Jeg har anemi og har fått medisiner for å redusere de månedlige blødningene jeg har som er ganske så kraftige og de virker godt på meg. Medisinen jeg får heter Cyklokapron.

Det går bra foreløbig, men blør fremdeles. Men i går hørte jeg for første gang hjertelyden med doppler, så det er da liv i leiren ennå! Men har ganske mye smerter, så det er litt slimsomt om dagen, og ting er jo veldig usikre. Skal på ny UL på tirsdag. Er ved godt mot, jeg gir ikke opp håpet før jeg må! :-)

Føler med deg, Chuma. Og krysser fingrene for dere.
Har de sykmeldt deg? Eller er du fortsatt student kanskje? Håper ikke det gjør noe at jeg spør..

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skriver på en masteroppgave nå, så jeg trengte ikke sykemelding, det kan jeg fremdeles fortsette med. Ellers jobber jeg om oversetter, det kan jeg også fortsette med, for det gjør jeg hjemmefra. Og jeg jobber som tilkallingsvikar på skolen her, det kan jeg takke ja eller nei til når de spør ettersom jeg er i form til, så trenger ikke sykemelding der heller.

Håper så veldig disse blødningene dine skal gi seg! Uff, det er ikke stas, for uansett hvordan man snur og vender på det, er det stressende å gå med en slik usikkerhet :/. Alt, absolutt ALT, er krysset for deg og den lille hver eneste dag. Fantastisk at du har hørt hjertelyden med doppler i dag. Det er den beste lyden man kan høre på dette tidspunktet av et svangerskap!

Det går fremdeles bra! Blør fremdeles, det ser ikke ut til å stoppe. Men i går var jeg på ny UL og alt ser bra ut med babyen, h*n vokser og trives! Nå stemmer målene nøyaktig med hvor langt jeg har kommet.
Gynekologen sier at jeg kanskje må regne med å fortsette å blø, og at de ikke kan gi meg noen garantier, at vi bare må se det an dag for dag. Så la hun til en kommentar (som jeg for øvrig velger å ignorere): "Men det er kanskje lurt å ikke knytte seg for mye følelsesmessig!" Ehh...too late!
Dagens bilde ble ikke så bra, men det viser i hvert fall at størrelsen er perfekt:
11uker4dager11mars2014_zpsd1cc4c33.jpg

Wuhuu!! Gratulerer!:) Og for en rar ting å si av en lege? I alle dager.... Men drit i henne! Gratulerer! :)

Synes du skal glede deg over denne fantastiske nyheten. :-) å tenke positivt.
Negative tanker har stor innvirkning på kroppen! Og heller ikke bra for fosteret.

Tror nok dette vil gå veldig bra, du får jo også veldig tett oppfølging ser jeg, noe som er veldig positivt. Å som kan berolige deg også når du får vite at alt står bra til med den lille :-)
Det er vell heller vanskelig å IKKE knytte seg til dette følelsesnessig.
Ønsker deg masse lykke til, å sender deg massr positivitet. Så skal du se at du og den lillr kommer dere helt til mål :-)
Klem!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det går fremdeles bra! Blør fremdeles, det ser ikke ut til å stoppe. Men i går var jeg på ny UL og alt ser bra ut med babyen, h*n vokser og trives! Nå stemmer målene nøyaktig med hvor langt jeg har kommet.
Gynekologen sier at jeg kanskje må regne med å fortsette å blø, og at de ikke kan gi meg noen garantier, at vi bare må se det an dag for dag. Så la hun til en kommentar (som jeg for øvrig velger å ignorere): "Men det er kanskje lurt å ikke knytte seg for mye følelsesmessig!" Ehh...too late!
Dagens bilde ble ikke så bra, men det viser i hvert fall at størrelsen er perfekt:
11uker4dager11mars2014_zpsd1cc4c33.jpg
Flotte fine babyen din <3 Ikke at du skal knytte deg for mye??? blir nesten litt sint...hvordan går det ann å si noe slikt...det gjør man jo selvfølgelig :) <krysser for deg at alt ordner seg <3 <3 <3

Ja, lett å si, men vanskelig råd å følge. Fint bilde med både hode, kropp, armer og bein! Lykke til videre :)

Ja, lett å si, men vanskelig råd å følge. Fint bilde med både hode, kropp, armer og bein! Lykke til videre :)

For et fint bilde av den lille spiren, Chuma! Utrolig godt å høre at målene er slik de skal. Slik skal det også fortsette videre fremover. Må jo nesten bare le, for hvordan skal du klare å ikke knytte deg følelsesmessig til denne fine spiren?! Nei, nyt synet, du. Det er en perfekt spire som skal vokse seg stor og sterk i magen din i månedene som kommer. Vi har jo en avtale om det, ikke sant!?!!?! ;)

Utrolig fint :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Ta en dag av gangen og kos deg :)
Gratulerer igjen ;)
Ja og tenke positivt :)

Back
Topp