En stor overraskelse!!

Håper og krysser for at det går bra med mirakelet der inne. Du har virkelig fortjent å komme helt i mål denne gangen.

Krysser det som krysses kan❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Krysser fingrene! ;) Masse lykke til :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Krysser alt jeg har for deg Chuma!! Virkelig, dette må gå bra!! Masse masse lykke til!!

Da er jeg hjemme igjen og det er både gode og dårlige nyheter. De gode nyhetene er at Lille Hjertet er i god behold foreløbig!

bilde_zps663b673e.jpg

De dårlige nyhetene er at jeg har masse blodansamlinger i det andre livmorhornet, i den delen der babyen ikke er. Jeg har en todelt livmor, og babyen sitter nå på venstre side. Den høyre siden har ikke oppfattet at det er et svangerskap på gang, og det danner seg menstruasjonsblod, som nå lekker ut. Dette i seg selv er ikke noen fare for barnet, problemet er bare at dette er nøyaktig det samme som skjedde sist gang. Da hadde jeg stadige blødninger hele tiden, og det førte til slutt til at vannet mitt gikk så altfor tidlig. Det er akkurat dette jeg har vært redd for. Å miste i en spontanabort kan jeg takle, men jeg ville så gjerne slippe å gå og være redd for at det samme skulle skje som sist, det er så uendelig mye verre... Det er nå risiko for at prematur vannavgang igjen, så nå har jeg fått streng beskjed om å ta det helt med ro resten av svangerskapet, og skal på samtale på Riksen om to uker for å legge en slagplan for veien videre. Det beste vi kan håpe på nå er at blødningene stopper, først og fremst.

Vi får bare fokusere på det som er positivt: babyen lever, h*n har vokst, og alt ser bra ut på den siden. Så får vi bare håpe kroppen min klarer å holde på den så lenge som overhodet mulig! :)

Last edited by a moderator:
Ååååh!!! Så bra at det fortsatt er liv der inne! Nå kom det en liten tåre:) Jeg fortsetter å krysse det jeg har og at den lille holder seg der inne uten komplikasjoner:):)

Ååå så fantastisk!! Nå krysser vi alt vi eier og har for deg!!! Dette SKAL gå bra! :) Masse lykke til videre! Klem til deg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Åååå så vakkert. Fantastisk :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

En utrolig fin nyhet!!! Krysser fingre for harde livet, dette må gå bra:)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Krysser fingrene for deg... og håper alt går bra.
:)

Så herlig! Å samtidig litt skummelt, nå må du bare slappe av og ta vare på deg selv fremover ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Å, så redd jeg ble da jeg leste side 7 i tråden din :(. Nå øyner jeg absolutt håp om at den lille babyen i magen din skal holde seg på plass i mange, mange måneder til. Det samme skal IKKE skje én gang til. Det er rett og slett helt uaktuelt. Du må for all del ta det de sier på Riksen på alvor vedrørende å ta det med ro! Nå har du kun én oppgave: R.U.G.E!

Krysser fingre og tær for at dette skal gå bra videre fremover og beundrer deg for motet og evnen til å tenke positivt!

Herregud så nervepirrende å lese gjennom innlegg for innlegg! Jeg føler meg så utrolig lettet over at lille har det godt og trygt selv om du blør. Endte gærent sist gang med lille Mikael har jeg skjønt men betyr virkelig ikke at det kommer å gjøre det denne gangen også. Nyt at babyen din har det bra og prøv å ikke tenk så mye på blødningen... Nyt alle kommende milepæler. Om 2 uker runder du av med de magiske 12:)

Masse lykke til, ber til høyere makter for dere❤️

Last edited:
Nei, jeg går ikke rundt og er redd og bekymret, det tjener ikke til noe. Ting skjer uansett om man bekymrer seg eller ikke, og det går ikke an å forberede seg på sorgen som eventuelt vil komme ved å gå og konstant tenke på at det KAN skje. Man må fokusere på det som er godt og positivt, for det er slik i livet at det man fokuserer på vokser seg større i tankene dine - så hvis man fokuserer på problemene hele tiden, vil de vokse seg store og uoverkommelige. Jeg har mye å være takknemlig for, og jeg vet at jeg er heldig som har fått oppleve å bli gravid til tross for alle diagnoser, hindringer og alder. Det er det jeg tenker på! Om det kommer til å ende godt, vet jeg ikke, men jeg vet at hadde jeg ikke kommet dit jeg er nå, så hadde ikke engang sjansen vært tilstede for en lykkelig slutt. Det er den så absolutt enda! :-)

310203_514373421931669_318962548_n.jpg

det skal gå bra for oss begge to <3
vi får leve i håpet og tro at vi ikke skal miste våre skatter igjen...

vi skal følge hverandre helt til mål! selv om du er en måned før meg ;)

Så herlig å høre at den lille lever, og tilsynelatende har det godt.
Jeg krysser alt jeg har for at ikke den andre delen av livmoren skal ødelegge for deg igjen, og at den skjønner at det er en liten en som vil overleve inni magehuset.
Håper så inderlig du skal få kommet i mål denne gangen, Chuma.
Og du også ønsker så inderlig en liten...

Back
Topp