En stor overraskelse!!

Så fantastisk! 10 uker allerede! Jeg har en veldig god følelse :-) Kos deg med en voksende spire :-)

Dette er virkelig det lengste jeg har gått uten blødning! Men jeg slipper ikke unna denne gangen heller, har begynt å blø masse nå. :-( Det var vel for mye forlangt at jeg skulle få et svangerskap som forløp seg helt hendelsesløst...

Ååh :( det var kjedelig! Føler du deg uttrygg? Eller det gjør du helt sikkert!! :( har du fått vite hva det kommer av?? Ønsker deg alt godt! Og krysser alt jeg har for deg!!

Åneiii! Det var utrolig trist å høre:(

Krysser alt jeg har og eier for at dette bare er uskyldig!!! :( :(

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Tok meg turen innom for å se hvordan det gikk med gamle kjente her inne. Fant den fantastiske oppdateringen fra deg og ble så utrolig glad på dine vegne. De gode oppdateringene med flott vekst på UL var også moro å lese om. Men så kommer jeg til denne siste siden, og ser at du har fått blødninger. Det var jo dette jeg ikke ønsket å se :( Nå som alt var så bra. Håper så inderlig at det lille mirakelet klamrer seg fast, og at dette skal bli et mirakel som når målstreken. Krysser alt jeg har for at dette skal gå veien for dere Chuma. Det har du så inderlig fortjent.

Det gikk ganske bra hele dagen i dag, med bare bittelitt blod, så jeg trodde det skulle slutte. I ettermiddag hadde vi besøk, bl.a av ei lita jente på 3 mnd - det var sååå koselig! Så akkurat idet de skulle dra reiste jeg meg fra sofaen og så kjente jeg det bare strømmet ut av meg. Jeg hadde akkurat fortalt dem at jeg var gravid og de gledet seg med meg, så jeg måtte bare skjule min forskrekkelse. Nå blør jeg skikkelig, som en kraftig mens. Vet ikke hva som skjer nå...dette er så fortvilet. Nå som jeg hadde kommet så langt! Nå som jeg har sett den lille på UL 4 ganger og sett at han har det bra. Nå som jeg hadde rukket å begynne å håpe, og rukket å bli så forelsket!

Tenker mye på deg Chuma, og syns det er så vondt alt du må igjennom! :( Håper virkelig det er håp for den lille til å klare seg og krysser alt jeg har! :love7

Nei, og nei! Håper i det lengste!!! Måtte den klamre seg fast! God klem til deg.

Har fulgt deg i noen måneder, og har tenkt på dere titt og ofte. Jeg og mannen krysser fingrene for at det fortsatt går deres vei. Stor klem ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har blødd av og på siden fredag nå, så i dag skal jeg få komme inn på Riksen for en ekstra UL kontroll. Jeg kan bare ikke miste mirakelbabyen min nå, ikke nå som jeg hadde kommet såpass langt, det er ikke noe alternativ! Så dette må bare gå bra! Kryss fingrene for meg jenter! :-)

Vi krysser alt vi har!!!!:D :D :D

Enig!
Krysser fingrene for deg, Chuma!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp