En stor overraskelse!!

Det er ikke noe dumt spørsmål. En duotest er en kombinasjon av blodprøver og UL rundt uke 12 der de sjekker for markører for Trisomi 13, 18 og 21 (Downs). Man får så oppgitt hvor store sjansene er for at barnet har et av disse. Kvinner over 38 får tilbud om dette fordi sjansene er større for slikt ved høyere alder. Dette er er tryggere (men ikke like sikkert) alternativ til fostervannsprøver og morkakeprøver.
Å ja :) takk for svar! Jeg har mye å lære i denne "gravid-verden" :)

Jippiiiiiiiii! Hurra for at lille spiren nå har hatt en fin vekstspurt og følger kurven slik den skal. Dette var virkelig fantastiske nyheter, Chuma. Endelig ordentlig gode nyheter! :happy093

Så godt å lese at alt går som det skal!! :) <3

Dette var kjempe koselig lesning:)

Herlige nyheter! :D :D :D

Gratulerer så mye! Dette fortjener du virkelig!

Så fantastisk å høre!!!! Gratulerer så mye!!!! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Titter innom bare for å si at jeg tenker på deg og den lille! Håper denne ukens UL viser nøyaktig like positiv utvikling som forrige gang. Det er som du skriver i det første innlegget ditt i tråden: Miraklenes tid er enda ikke forbi. Godt at det siste forsøket ditt faktisk ga resultater selv om dette skjedde på en annen måte enn forventet. Like moro hver gang du kan gi oss gode nyheter og snart er det jo også duo-testen. Spennende!

Ha en fortsatt fin uke med ditt lille mirakel trygt i magen! :)

Takk! Ja, var på UL i går og alt så bra ut. Lille har vokst fint, lå litt sammenkrøllet så målene ble litt upresise, men var tydelig større. Alt så fint ut. Neste UL blir 10 mars, det blir annenhver uke fremover, det holder lenge.
Fikk litt rosa på papiret i dag...men det er IKKE begynnelsen på en blødning, det har jeg bestemt! :-)

Ååh! Så herlig at spiren har vokst:) Masse lykke til videre:D

Sniker innom for å se at alt går bra, det er jo fantastisk at utviklingen går så bra. Masse lykke til videre i svangerskapet.

Lykke til videre, og nei, det er IKKE starten på en blødning!! ;) sikkert bare sår av lutinusen.. (Hos meg ender det nok i SA)...

Nok en god oppdatering! Dette liker vi, Chuma ;). Sporblødningen kan jo komme fra UL´en i dag. Regner med du fremdeles har innvendig UL og det kan også medføre små skraper som gir sporblødninger. Du vet jo alt om dette selv. Uansett, det er slett ikke starten på noe jeg ikke engang vil nevne, så det glemmer vi snarest. Kos deg stort videre med ditt lille, voksende mirakel! :)

Flott med ny god oppdatering. Litt rosa på papirer er ikke noe som er verd å bruke noen tanker på. Nå skal denne positive strømmen fortsette.

Back
Topp