En stor overraskelse!!

C

Chuma

Guest
Miraklenes tid er ennå ikke forbi! Nå hadde jeg, som mange vet, mitt aller siste prøverørsforsøk i desember, som endte med en kjemisk graviditet (egget festet seg ikke skikkelig). Så var det over, og jeg hadde begynt å innfinne meg med det faktum at det ikke skulle bli flere barn. Hadde jo i grunnen vært forberedt på det lenge, med tanke på min lange fartstid som prøver, en mengde mislykkede svangerskap, og nå også alderen min. Det var trist, men jeg hadde akseptert det. Har blitt med på en veldig spennende forskningsprosjekt på Universitetet i Oslo (som forsker på barnespråk og flerspråklig barnespråksutvikling), og har gått i gang med å skrive masteroppgave om dette. Livet går videre!

Denne måneden har jeg vært i Ungarn på ferie og har ikke tenkt på prøving i det hele tatt. Så kom ikke mensen som ventet, og i går kveld, av gammel vane, tok jeg en test. Hadde null forventninger, så jeg kikket omtrent ikke på den engang, så dere kan tenke dere hvilket sjokk jeg fikk da jeg syntes jeg skimtet en strek! Jeg trodde ikke noe på det (etter opplevelsen forrige måned), så jeg tok umiddelbart to til. De viste det samme! Billigtestene er svake, men apotektesten er det i det minste ingen tvil om!

Så da er vi her igjen da. 11.gang jeg sitter med en positiv graviditetstest i hånden nå. Og masse blandede følelser strømmer på samtidig: lykke, spenning, bekymring, glede og sorg på en gang - for jeg vet jo at sjansene er små for at jeg skal komme meg helt til målstreken, det er en uendelig lang vei å gå helt dit, men jeg får se på dette som en bonusrunde, en ekstrasjanse som jeg ikke engang hadde forventet å få! Tenk om?! :-))))

b2efb02bbe6bae655c05c9cc2ce751ce_zpsf772ce9b.jpg

Åååå, Chuma :) nå ble jeg veldig glad på dine vegne, nå skal spiren sitte ! Masse lykke til :D

Åååwww Chuma :-D Nå ble jeg glad på dine vegne!! Gratulerer så utrolig mye!! Dette har skjedd før, og jeg har faktisk ei venninne som hadde prøvd i mange år, når hun ga opp ble hun gravid og har i dag en gutt på 3 år ;) Gratulerer igjen! Dette var herlige nyheter!!

Åååw!! Håper virkelig spiren sitter denne gangen for deg ♥ :) Krysser fingrene mine for deg ;)

Gratulerer så mye Chuma , måtte det bare gå hele veien denne gangen! dt er deg så vel unt :)

Så utrolig bra nyhet :-) gratulerer!!

Så fantastisk! Masse lykke til videre :)

Åh... Så herlig! Fikk gåsehud her nå ;) Krysser fingrene for at spiren sitter i 8 mnd til :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fantastisk :) så hjemmelaget ;)
gratulere så masse, krysser alt for spiren sitter hele veien, klem

Hurra! Så fantastisk! ❤️ Håper spiren sitter denne gangen! Det fortjener dere virkelig! :)

Åååå fantastisk!! Håper nå at huleboeren sitter der helt frem til målstreken! Masse lykke til!! Heier på deg! :)

Hva? så fantastisk :D nå ble jeg kjempe glad. Håper virkelig denne spiren klamrer seg fast.

Åhhh kjære Chuma. Ble helt rørt her jeg sitter! Tenkte sist på deg for et par kvelder siden og lurte på hvordan det stod til med deg :) Dette var helt fantastiske nyheter. Jeg ønsker deg masse lykke til! Måtte lille spire klore seg fast i 9 fullgåtte måneder. Lille mirakelspiren❤️

Åååå dette er jo bare helt fantastisk, kom et 'hurraaa' fra meg der jeg satt :):) måtte spiren klore seg årntli fast nå!!

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Gratulerer så mye her inne også, Chuma! Håper så inderlig du denne gangen kommer helt i mål med din lille spire. Utrolig spennende i ukene fremover og jeg krysser alt jeg har for deg!

Back
Topp