En slimpropp til??

fruluna

Forumet er livet
Jeg ble litt småforvirret i stad. Etter at slimproppen min gikk på lørdag, har det kommet litt sånn brunaktig utflod etterpå. Beklager detaljer her altså.. Ikke noe blod i det hele tatt, bare lysebrun- aktig.
Da jeg hadde tisset i stad, kom det jammen en sånn slimkladd til!! Og den var brunaktig den også!
Den som kom på lørdag var helt gjennomsiktig og blank..
Er dette riktig da tro?

Ellers fikk jeg sånne skikkelige stålinger nedover i venstre beinet i går. Begynte liksom oppe ved rompa.. Fryktelig ubehagelig. [:(]

Føler det er fryktelig mye klaging om dagen, men får bare unnskylde meg med at jeg er høygravid!!! Håper dere bærer over med meg jenter..

Klart vi bærer over deg! Jeg tror at slimproppen din gikk idag.. Å at den andre slimtingen din var et tegn på åpning.. Men jeg er ikke no lege da.. [8|] Grunnen til at jeg tror det er fordi hver gang jeg har vært å fått tøyd den åpninga har det kommet masse slim ut.. Så var det ingen slim en stund og ingenting nytt der nede, for så å komme både klatter og styr.. Å nå har jeg en cm til med åpning! Så jeg innbiller meg liksom at det er en sammenheng.. *kremt*

Hadde vi enda vært leger... He he

Ja kanskje det ja.. Men hvorfor er det brunaktig?? Det lurer jeg litt på, for er det bra da? [8|]

Det har jeg kun hatt når de har tøyd, så det er rett og slett gammelt blod.. Betyr nok at du åpner deg ja, men de sier jo at man alltid skal ringe lege/jordmor når man blør..

Men det er ikke blod i det hele tatt!! Ikke noe rødt altså.. Bare brunt dritt.. [&:]

Ho ho kanskje det begynner å åpne seg en liten sprekk???? [:D]

Jeg mener jeg leste et sted at slimproppen kan gå flere ganger.... Kan hende jeg husker helt feil asså, så ikke stol på det!! Skal se om jeg finner hvor jeg leste det....[:)]

Jeg har heller ikke hatt blod i det hele tatt! Eller, jordmor hadde blod på hanskene etter sisst, men i truseinnlegget mitt var det bare brunt..

Slimproppen kan gå over flere dager, så det kan hende at litt av slimproppen gikk på lørdag, resten i dag.

Gamle blødninger viser seg gjerne som brunt dritt (som du så pent uttrykker det, fnis).

da jeg fikk sønnen min for snart 9 år siden,kom det blod og slim da slimproppen gikk,men det var meg da[8|] blodet var klart.

Da er det nok normalt da.. Litt småekkelt når det kommer brunt liksom.. [8|]

Håper det driver å åpner seg noe voldsomt nede der nå.. Ha ha
Kanskje jeg gnikka meg til det i går???

oioioi... kanskje det skjer noe snart!!var det ikke en tråd hvor vi lurte på hva dette betyr.. Baby snart.. hehe

fikk rier med 15-20 min mellomrom,de var ikke så kjempe sterke,men tok seg opp etter noen timer,gikk fra mandags morgen til kl 23.50 på onsdags kveld. tok litt tid på å åpne seg.

Tør snart ikke tisse mer jeg, for nå kom det enda mere slim...

Håper ingen spiser frokost mens de leser dette her.. [&:]

Ha ha ha.. Det gjør sikkert ingenting, jeg bryr meg ikke vaffal, om slimpraten altså.. Hmm.. spennende det her da..

Hjelp nå kom det plutselig masse rart.. Og lyserødt blod også...
Ringte på fødestua, så jeg skulle komme med en gang..

Iiiikkk.. Får ile bortover en tur til jordmor jeg da.. [&:]

oioioi.. hva skjer??? du må holde oss oppdatert!! Hvor er sladrevennen din...

blir nærvøs jeg...

Oi herregud.. Dette gikk fort.. Lykke til hvertfall! Håper ikke det er noe galt!

oi..hva skjer?kanskje det er fødsel på gang??[:)]

Blod og slim og brunt og alt det der, KAN være tegn på at fødselen starter snart, kanskje det er noe på gang!!!

Jeg snakka med jordmor om akkurat det der på forrige kontroll

Masse lykke til på fødestua, hold oss oppdatert da[;)]

Back
Topp