Hei og velkommen til min dagbok
Har to gutter født i 2020 og 2023. Nå virker det som mannen er med på en tredje og siste baby
Delammer og venter utålmodig på at mensen skal komme tilbake etter fødselen, så ville ha et sted å få ut tanker så lenge.
Har to gutter født i 2020 og 2023. Nå virker det som mannen er med på en tredje og siste baby
Delammer og venter utålmodig på at mensen skal komme tilbake etter fødselen, så ville ha et sted å få ut tanker så lenge.

Tok meg ganske nøyaktig 6 mnd å få mensen tilbake. Samtidig leste jeg at alle med ks var anbefalt å vente 12 mnd minst på ny graviditet. Vi bestemte oss derfor for å vente til det var gått 8-9 mnd, og ble gravid på første forsøket! Var rimelig sjokkert, kan du si! Dessverre endte det i MA i uke 12 da i fjor sommer, men vi prøver litt til på andre og sistemann, ikke gitt opp riktig ennå. Dette forumet har i så måte være en fin plass å få sortere alt det rotet man har i hodet sammen med hormoner. Ønsker dere masse lykke til med nr. 3 når mensen kommer tilbake

Tusen takk, det samme til dere
Om det klaffer, så blir det desember-baby 

Endelig fikk jeg mast meg til en plan på forrige opphold, så får undersøkelse og dagbehandling en gang i uka fra neste uke. Eneste positive med å være innlagt, er at jeg har fått sett babyen tre ganger gratis, he he