Dame93

Betatt av forumet
Junibollene 2023
Hei og velkommen til min dagbok :)

Har to gutter født i 2020 og 2023. Nå virker det som mannen er med på en tredje og siste baby :angelic: Delammer og venter utålmodig på at mensen skal komme tilbake etter fødselen, så ville ha et sted å få ut tanker så lenge.
 
Gleder meg til å følge dagboken din! Høres ut som det er en god start å smøre seg med litt tålmodighet, men man er jo et steg videre når mannen er enig i samme avgjørelse da! :laughing002
 
Dette er en fin plass å dele tanker og følelser, og erfaringer. Kjekt når dere begge er klare for en til baby :) Jeg var klar kort tid etter fødselen sommeren 2022 :hilarious: Tok meg ganske nøyaktig 6 mnd å få mensen tilbake. Samtidig leste jeg at alle med ks var anbefalt å vente 12 mnd minst på ny graviditet. Vi bestemte oss derfor for å vente til det var gått 8-9 mnd, og ble gravid på første forsøket! Var rimelig sjokkert, kan du si! Dessverre endte det i MA i uke 12 da i fjor sommer, men vi prøver litt til på andre og sistemann, ikke gitt opp riktig ennå. Dette forumet har i så måte være en fin plass å få sortere alt det rotet man har i hodet sammen med hormoner. Ønsker dere masse lykke til med nr. 3 når mensen kommer tilbake:happy:
 
Gleder meg til å følge dagboken din! Høres ut som det er en god start å smøre seg med litt tålmodighet, men man er jo et steg videre når mannen er enig i samme avgjørelse da! :laughing002
Skal følge med på din også, håper det snart blir baby på dere :angelic: Ja, driver med ammeslutt på natt, satser på at kroppen setter i gang syklusen igjen da :happy:
 
Dette er en fin plass å dele tanker og følelser, og erfaringer. Kjekt når dere begge er klare for en til baby :) Jeg var klar kort tid etter fødselen sommeren 2022 :hilarious: Tok meg ganske nøyaktig 6 mnd å få mensen tilbake. Samtidig leste jeg at alle med ks var anbefalt å vente 12 mnd minst på ny graviditet. Vi bestemte oss derfor for å vente til det var gått 8-9 mnd, og ble gravid på første forsøket! Var rimelig sjokkert, kan du si! Dessverre endte det i MA i uke 12 da i fjor sommer, men vi prøver litt til på andre og sistemann, ikke gitt opp riktig ennå. Dette forumet har i så måte være en fin plass å få sortere alt det rotet man har i hodet sammen med hormoner. Ønsker dere masse lykke til med nr. 3 når mensen kommer tilbake:happy:
Ja, må være to om det helst :angelic: Det var mannen også, spurte to dager etter fødsel hva nummer tre skulle hete :nailbiting::p Jeg er klar først nå. Trist at det ikke gikk veien, håper dere snart får terminspire! :Heartred Tusen takk, det samme til dere :)
 
Ble bare 1 nattamming i natt, trapper opp med fast føde i dag, så satser jeg på at det blir 0 i natt :)
 
IMG_20240223_184949.jpg

Da har det gått en del netter uten amming, og EL-testen i dag er den høyeste jeg har hatt siden fødsel :D EL rett rundt hjørnet?
 
Ammer kun 3 ganger om dagen, da babyen er veldig glad i mat, men EL lar vente på seg :confused:
 
Ble gravid, beregnet termin var bursdagen til broren min og hadde blitt akkurat 19 måneder mellom 2. og 3. barnet, akkurat så lang tid det var mellom meg og bror, så var ekstra spesiell graviditet, men det endte i SA... Eggløsning om tre dager ca., så håper på baby i mars til neste år :smiley-angelic001
 
Så trist det endte i SA :( håper det klaffer denne runden og at det blir en terminspire ❤️❤️
 
Back
Topp