Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MariSafari
Det har vi begynt med! Gurimalla, så økonomisk. Nå handler vi en gang i uka, og så blir det litt fjas før helgen. Men vi sparer!!! JA! Lurt. :))
Vi har middagsplan, en uke av gangen. Handler hver mandag, og spiser de middagene som krever friske grønnsaker osv tidlig i uka så det ikke blir dårlig.
ORIGINAL: Heidi10
jeg lager en meny fra mandag til tordag for 1 mnd.. helgene er vi ratt ikke hjemme, vi kan få besøk+++ så da finne jeg på middag ettersom hva vi skal..
handler inn det jeg trenger til middager for hele mnd og har i fryser`n (groft sett da)
så handler jeg ca 1 gang i uka melk,brød + freske ting til middagen den uka!
sparer VELDIG på det ja!
ORIGINAL: carinasverden
Vi prøvde å ha ukesplan, men for oss ble det uækonimisk, for det vi på mandag hadde lyst til å spise på torsdag utsatte vi lett noen dager osv, så endte med at mat gikk ut på dato[&:]
Nå handler jeg/vi oftere, men vi handler økonomisk, vi bruker stort sett ikke mer enn 50 kr per middag[:)] Ogsmå bruker kjærsten flere brød i uka så vi må nesten på butikken oftere[8D]
ORIGINAL: MariSafari
Det har vi begynt med! Gurimalla, så økonomisk. Nå handler vi en gang i uka, og så blir det litt fjas før helgen. Men vi sparer!!! JA! Lurt. :))
Vi har middagsplan, en uke av gangen. Handler hver mandag, og spiser de middagene som krever friske grønnsaker osv tidlig i uka så det ikke blir dårlig.
Blir til at det går en tusenlapp ca når vi handler på mandager. Så bruker da ca 4000 i mnd på mat. Kjøper en del First price av tørrvarer osv.