En overraskende fødsel :-)

Takk alle sammen :) følte egentlig alt gikk som smurt etter de konstanterte 8 cm :) et par overfladige rifter, thats it :) og så lå lillemann på brystet mitt (og hylgrein) fra han kom ut og til de var ferdige å sy, og så fikk vi han rett med oss på rommet etter måling og veiing og slikt, så alt føltes utrolig trygt og godt etterpå :)
Dessverre har jeg fått minimalt med søvn i natt, tror jeg ennå trenger å roe meg litt ned etter fødselen :p

Gratulerer ❤️

Gratulerer!!! ;)

Gratulerer så mye :)

Gratulerer så mye! Deilig å være ferdig, ikke sant? Minnet meg litt om min fødsel. Jeg så nok ikke ut som jeg kom til å føde med det første. Hadde ikke vondt, og som hos deg ville se heller ikke sjekke meg. Vannavgang, men tilsynelatende ikke rier. Men vi har kanskje høy smerteterskel? Kroppene våre gjorde iallfall det de skulle Plutselig var babyen ute Jeg sov heller ikke noe særlig første natta ( eller andre) blir litt "høy" på opplevelsen. Kos dere så mye med prinsen!

Gratulerer! :) :)

Gratulerer så mye <3 dette klarte du jo kjempefint! Kos dere på barsel og nyt tiden :-)

Gratulerer så mye! kjekt å lese om gode fødsler, når det ikke er lenge til man er der selv ;-)

Gratulerer :D

Back
Topp