En oppdatering

Du er utrolig sterk som orker å dele med oss!
Og for en fantastisk personlighet som faktisk venter med sine egne sorger for å skjerme andre! All verdens gode tanker sendes deg! Håper inderlig dere får gode nyheter og at dere etterhvert finner styrke og vilje til å prøve igjen! Masse lykke til og varme klemmer fra meg <3

Jeg har tenkt masse på deg, og vil fortsette å sende varme tanker din vei. Jeg mistet jo 16+5 uker på vei i mai i fjor, og kjenner til sorgen over å miste ett barn. Håper du får pratet mye med de rundt deg, og gjerne også med profesjonelle på sykehuset. Det hjalp i hvert fall meg godt. Det åpne såret man har etter å ha mistet et barn gror sakte, men til slutt vil det være bare ett arr som minner deg på det som har hendt. Bruk tid på å komme deg dit, det finnes ingen fasit på når man kommer seg gjennom en slik ting!. Sender over en stor klem...

emoticon Kondolerer! Ord blir fattige....
Ønsker deg og dine alt godt for framtiden! Hundrevis av klemmer!

Så utrolig trist å lese  Sender maaaaange varme tanker og klemmer til dere

Å, kjærer deg, dette var fryktelig trist å lese, og jeg håpet at du ikke kom til å komme med triste nyheter! Det er trist å vite at dere har det vondt! prøv å ta vare på hverandre nå, det høres ut som om dere er sterke sammen! Kanskje engang kan dere klare å tenke tilbake på denne tiden og tenke at dere har kommet styrket igjennom denne vonde perioden! Jeg krysser alt jeg har for at dette ikke ikke kan skje igjen og at dere engang, når dere er klare for det, sitter med en positiv graviditetstest! Da vil dere nok få god oppfølging, og det vil jeg tro er betryggende å vite! Gode tanker og klemmer fra meg!

*stoooor klem til dragemammaen* 
Tenkt masse på deg og krysset fingre og tær for dere. Ønsker du en litt utenfor til å lufte litt tanker med eller snakke om annet for å få litt 'avlastning' så send meg en PM! 
Ord blir tomme når slikt skjer, men håper dere får god oppfølging videre fremover og at tiden vil hjelpe. Kan ikke en gang forestille meg hva dere går igjennom, men beundrer den styrken du viser! Ønsker dere masse lykke til fremover og sender dere masse varme tanker! 

Back
Topp