En oppdatering

Dragemammaen

Glad i forumet
Marsboerne2017
Kjære dere! Jeg blir så rørt over at dere tenker på oss!

Jeg har bevisst latt være å oppdatere dere fordi jeg dessverre ikke har noen gode nyheter, og har ventet til dere alle sammen har vært på ultralyd.

Det viser seg at mini har en svært sjelden alvorlig kromosomfeil, og vi har bestemt oss for å avslutte svangerskapet i løpet av kort tid på grunn av alvorlighetsgraden. Det har vært en veldig tung tid med en vanskelig beslutning som måtte tas, og vi har også noen spørsmål vi fortsatt venter å få svar på (om dette er noe som kan skje igjen, for eksempel).

Den siste tiden har jeg lært mye nytt om meg selv, om Helse-Norge og hvor fantastisk oppfølging man faktisk får i slike tilfeller, om forholdet til mannen min, og om forholdet til andre mennesker rundt meg. Man får virkelig satt ting i perspektiv.

Dersom noen av dere lurer på noe mer svarer jeg gjerne på PM, men jeg orker ikke dele absolutt alt her.

Som sagt tidligere så sniker jeg litt på dere innimellom, og jeg håper og tror dere alle sammen vil oppleve den utrolige gleden over babyskrik, såre brystvorter og våkenetter om få måneder (ja, jeg er misunnelig, og kanskje er jeg så heldig at jeg får oppleve det en gang til jeg også, om lenge )

Blir veldig lei meg på deres vegne, dette må være helt forferdelig!
Takk for at du deler, har tenkt masse på dere.

Håper det er et "engangstilfelle", slik at dere også kan få oppleve å få et barn til.

Ord er ikke i nærheten av å strekke til.
Kondolerer, varm klem og mange positive, gode tanker til dere.

Uff, så trist å lese. Jeg har tenkt masse på deg, og virkelig håpet at alt skulle gå bra selv om det hørtes mørkt ut.

Jeg vet ikke hva jeg skal skrive, men du må ha lykke til videre! Ta vare på deg selv, og hverandre. Du er tøff som i det hele tatt orker å oppdatere oss her inne! Klem til deg.

ord blir fattig. Sender varme tanker til dere og håper at dere får oppleve babylykken en gang i fremtiden.

Åh! Ord blir fattige i en situasjon som dette.. var ikke den veien det skulle gå..

Men sterkt av deg å orke å oppdatere oss på hva som skjer..

Lykke til framover. Håper dere får beskjed om at dette var et engangstilfelle, sånn at dere en gang kan bli klar for å prøve på en ny spire <3

Stor klem fra meg

Varme tanker sendes....
Godt å sette ting i perspektiv ja, lære om deg selv og forholdet.
Så har jeg opplevd det også, selv om jeg ikke har mistet senere enn uke 12.
Er veldig glad for det nå.
men veldig dumt at en må miste et barn for det først.
Håper dere finner trøst og styrke hos hverandre, stor klem!

Varme og gode tanker sendes til dere...
Ta godt vare på hverandre.

Kondolerer Klemmer fra meg

Uff så utrolig trist å høre! Tror ikke vi andre engang kan ane hvor forferdelig dette må føles! Sender deg alle gode tanker og en klem.

Så utrolig trist! Har tenkt mye på hvordan det har gått med dere, kjempe synd det endte sånn...

Klem fra meg

Dette var forferdelig trist! Vanskelig å finne ord i en sånn situasjon..

Off, det var virkelig ikke dette jeg håpet på for dere! Ord blir rett og slett fattig. Kan bare si kondolerer. Jeg håper dere tar vare på hverandre, og at dere om litt tid vil/kan prøve igjen. Lykke til videre. Stor klem.

Det var utrolig triste nyheter. Jeg håper dere tar godt vare på hverandre i tiden som kommer. En i familien min var gjennom noe liknende og hun fikk en frisk gutt året etter. Du vil jo alltid ha et barn for lite, men sorgen blir mindre med tiden.

Det var utrolig omtenksomt av deg å vente så lenge med å fortelle det av hensyn til oss. Imponerende at du klarer å tenke på sånt i en sånn stund.

Å nei! Dette va utrolig i trist! :'( Har krysset alt for at det skulle gå bra med dere... Sender dere min dypeste medfølelse.. Ta godt vare på hverandre i denne triste tiden. Klemmer

Det var utrolig trist å høre, dere har opplevd det vi alle (i hvertfall jeg) frykter å få vite på en UL. Ord blir fattige, jeg kan bare si at jeg føler med dere og ønsker dere lykke til i fremtiden. 

Back
Topp